Общинска администрация Ловеч / Република България

Център за услуги
и информация:

068/ 688 381
[email protected]

Община Ловеч

Официален уеб сайт

Заместник-кметове

ЗАМЕСТНИК КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОВЕЧ

по общинска собственост, икономическа политика, финанси и местни приходи

Име и фамилия: Цветан Георгиев 
Телефон: 068 / 601 280
е-mail: [email protected] 
Стая: 208

Роден на 2 март 1970 г. в Угърчин. Средно образование получава в Техникума по механоелектротехника в Ловеч. Дипломира се като магистър по  „Електрически машини и апарати“ в Техническия университет в Габрово, придобива втора магистратура по „Комуникационна техника и технологии“ в Русенския университет „Ангел Кънчев“. 
Работил е в БТК АД , началник на „Далекосъобщения“ – клон Ловеч. Секретар на община Угърчин една година и 10 години заместник кмет. Баща на две деца. 

Приемен ден:

сряда от 8.30  до 11.30 часа

предварително записване на тел.068 / 601 280

 

ФУНКЦИИ И ПРАВОМОЩИЯ

Заместник-кметът по общинска собственост, икономическа политика, финанси и местни приходи отговаря за работата на общинската администрация и осъществяване на ръководство и контрол, като:

  • Организира провеждането на политиките на Община Ловеч в областта на икономическите дейности, общинската собственост, земеделието и горите, местните данъци и такси.
  • Организира процеса на разработване на проекти на стратегии, програми, планове и наредби, свързани с направлението, за което отговаря.
  • Отговаря за дейността на дирекция „Местни приходи”, дирекция „Икономическа политика и бюджет”, отдел „Счетоводен”, Общинска горска структура, дейност Зоопарк и ОЦПБК и звената, осъществяващи икономически дейности.
  • Ръководи работата на комисии и съвети по компетентност, след писмена заповед на кмета на общината или решение на общинския съвет.
  • Подписва административни актове за настаняване на наематели в общински жилища, прекратяване на наемни отношения и освобождаване на общински жилища.
  • Подписва справките за транспортни разходи на военноинвалиди, ученици, участници в отечествената война и др.
  • добрява финансови документи за извършване на разходи от служителите и структурните звена, за които отговаря и други, за които изрично е оправомощен със заповед на кмета на общината.
  • Съгласува техническите задания и количествено-стойностните сметки за инициирането на обществени поръчки на звената, за които отговаря и контролира цялостното изпълнение на съответните сключени договори.
  • Съгласува процедури за провеждане на търгове и конкурси, свързани с общинската собственост.
  • Подписва заповедите за откриване на процедура по категоризиране, за определяне, отказване, понижаване, спиране на действието, прекратяване и промяна на категория на туристически обекти на територията на Община Ловеч, както и удостоверенията за утвърдена категория по реда на Закона за туризма поднормативните актове.
  • Подписва заповеди за разрешаване ползването на платен годишен отпуск от служителите в структурните звена, за които пряко отговаря.
  • Подписва писма, уведомления, удостоверения, справки и отговори на молби, жалби, сигнали и предложения на граждани и юридически лица, когато те не са индивидуални административни актове по смисъла на чл. 21 от АПК и тези, които са му възложени с решение на Общински съвет.
  • Ръководи дейността на Междинното звено по Процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”.

ЗАМЕСТНИК КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОВЕЧ 

по строителство, архитектура, градоустройство и екология

Име и фамилия: Даниел Колев

Телефон: 068 / 688 245

e-mail: [email protected] 

Стая: 216

Роден на 28 януари 1972  г. в Ловеч.  Средно образование получава в Техникума по механоелектротехника в Ловеч. Дипломира се като магистър публична администрация СА „Д. А. Ценов“ – Свищов. Има стаж от 21 години в системата на МВР – Ловеч.

От 2016 г. е на работа в Община Ловеч като главен експерт ЗББД, после началник отдел „Контрол и сигурност“.

Семеен, баща на две деца. 

Приемен ден:

сряда от 8.30  до 11.30 часа

предварително записване на тел.068 / 601 244

 

ФУНКЦИИ И ПРАВОМОЩИЯ

Заместник-кметът по строителство, архитектура, градоустройство и екология отговаря за работата на общинската администрация и осъществяване на ръководство и контрол, като:

  • Организира провеждането на политиките на Община Ловеч в областта на благоустройството, инфраструктурата, устройство на територията, инвестиционното проектиране и строителството, енергийната ефективност и възобновяемите енергийни източници, околната среда и водите.
  • Организира процеса на разработване на проекти на стратегии, програми, планове и наредби, свързани с направлението, за което отговаря.
  • Отговаря за дейността на Дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“, Дирекция „Устройство на територията”, БД „Комунални дейности”, БД „Чистота“ и други, възложени със заповед на кмета.
  • Ръководи работата на комисии и съвети по компетентност, след писмена заповед на кмета на общината или решение на общинския съвет.
  • Полага първи подпис върху всички документи, свързани с поемане на задължения и извършване на разходи от БД „Комунални дейности”.
  • Полага първи подпис върху всички документи, свързани с поемане на задължения и извършване на разходи в Община Ловеч, при отсъствие на кмета на общината, ако изрично е оправомощен за това.
  • Одобрява финансови документи за извършване на разходи от служителите в звената и функциите, за които отговаря.
  • Съгласува техническите задания и количествено-стойностните сметки за инициирането на обществени поръчки на звената, за които отговаря и контролира цялостното изпълнение на съответните сключени договори.
  • Утвърждава протоколите на Общинския експертен съвет по устройство на територията /ОЕСУТ/.
  • Подписва заповеди за разрешаване ползването на платен годишен отпуск от служителите в  структурните звена и функции, за които пряко отговаря.
  • Подписва заповеди за допускане изработване на ПУП-ПРЗ в обхват до един квартал по чл. 124 а, ал. 2 от ЗУТ, както и заповеди за одобрение на Подробни устройствени планове /ПУП/ по чл. 129, ал.2 от ЗУТ.
  • Утвърждава със заповед изготвените, съгласно изискванията на чл. 36, ал. 2 от ЗСПЗЗ оценки на предоставените за ползване земеделски земи.
  • Подписва писма, уведомления, удостоверения, справки и отговори на молби, жалби, сигнали и предложения на граждани и юридически лица, когато те не са индивидуални административни актове по смисъла на чл. 21 от АПК и тези които са му възложени със заповед на кмета или с решение на Общински съвет.

ЗАМЕСТНИК КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОВЕЧ 

по образование, култура, туризъм, здравеопазване и социални дейности

Име и фамилия: Венцислав Христов 

Телефон: 068 / 603 202

е-mail: [email protected] 
Стая: 216

Роден на 29 април 1960 г. в Ловеч. Средно образование получава в Техникума по механоелектротехника в Ловеч. Магистър по „Начална педагогика“ от Висшия педагогически институт в Благоевград. Има две специализации – в Софийския университет по начална педагогика и във Великотърновския университет по управление на образованието.
Работил е като учител в Летница, директор на училището в с. Горско Сливово, експерт „Начално образование“ в РИО – Ловеч, помощник директор в ОУ „Проф. Димитър Димов“ и от 1998 г. директор на ОУ „Христо Никифоров“. Женен, с една дъщеря.

Приемен ден:

сряда от 8.30 до 11.30 часа

предварително записване на тел. 068 / 603 202

 

ФУНКЦИИ И ПРАВОМОЩИЯ

Заместник-кметът по образование, култура, туризъм, здравеопазване и социални дейности са отговорност за работата на общинската администрация и осъществяване на ръководство и контрол, като:

  • Организира провеждането на политиките на Община Ловеч в областта на образованието, културата, младежките дейности, спорта, туризма, здравеопазването и социалните дейности.
  • Организира процеса на разработване на проекти на стратегии, програми, планове и наредби, свързани с направлението, за което отговаря.
  • Отговаря за дейността на Дирекция „Образование, здравеопазване, култура и туризъм” и функции  „Почивно дело, култура, религиозни дейности“, „Здравеопазване“, „Образование“, „Социално осигуряване, подпомагане и грижи“ и други дейности в рамките на своята компетентност, съгласно заповед на кмета на общината.
  • Ръководи работата на комисии и съвети по компетентност, след писмена заповед на кмета на общината или решение на общинския съвет.
  • Полага първи подпис върху всички документи, свързани с поемане на задължения и извършване на разходи в Община Ловеч, при отсъствие на кмета на общината, ако изрично е оправомощен за това.
  • Одобрява финансови документи за извършване на разходи от служителите в звената и функциите, за които отговаря, съгласно заповед на кмета на общината.
  • Съгласува техническите задания и количествено-стойностните сметки за инициирането на обществени поръчки на звената, за които отговаря и контролира цялостното изпълнение на съответните сключени договори.
  • Подписва заповеди за разрешаване ползването на платен годишен отпуск от служителите в структурните звена и функции, за които пряко отговаря.
  • Подписва писма, уведомления, удостоверения, справки и отговори на молби, жалби, сигнали и предложения на граждани и юридически лица, които не са индивидуални административни актове по смисъла на чл. 21 от АПК и тези които са му възложени с решение на Общински съвет.