Общинска администрация Ловеч / Република България
Translate to English
- + A

Телефон за сигнали:

0884 215 092

Община Ловеч обявява процедура за подбор на здравен медиатор

ОБЩИНА ЛОВЕЧ

обявява процедура за подбор на здравен медиатор

Необходими документи:

  • Автобиография
  • Мотивационно писмо
  • Копие от диплома за завършено средно образование
  • Заявление по образец

Образец на заявлението се получава в сградата на Община Ловеч, стая 211, ет.2   или може да бъде изтеглен от интернет страницата на общината на адрес: https://www.lovech.bg/bg/  

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено средно образование
  • Принадлежност към общността, в която ще работи
  • Добро познаване на проблемите на общността и съпричастност
  • Владеене на езика на общността
  • Добри комуникативни умения
  • Умения за работа с компютър - MS Word, Internet, електронна поща

 

Подборът се осъществява от комисия на два етапа (в рамките на един ден):

 

  1. Преглед на представените от кандидатите документи
  2. Провеждане на интервюта с одобрените на първи етап кандидати

Дата, час и място на провеждане на подбора:

Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.

Краен срок за подаване на документи: 22.02.2022 година.

Документите се подават в сградата на Община Ловеч, стая 211 и 212.

 

Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”

- Посредничи в процеса на осигуряване на достъп до здравни услуги на представители на уязвими малцинствени групи.

- Работа с клиенти и оказване на подкрепа при контактите между ОПЛ и/или други медицински специалисти и пациента.

- Помощ при комуникации с РЗОК, РЗИ, Дирекция „Социално подпомагане“, Комисия за защита от дискриминация, НПО.

Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net

Изтегли заявление от прикачен файл.

 

 

 

 


Файлове: