Община Ловеч обявява процедура за подбор на здравен медиатор
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява процедура за подбор на здравен медиатор
Необходими документи:
- Автобиография
- Мотивационно писмо
- Копие от диплома за завършено средно образование
- Заявление по образец
Образец на заявлението се получава в сградата на Община Ловеч, стая 211, ет.2 или може да бъде изтеглен от интернет страницата на общината на адрес: https://www.lovech.bg/bg/
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно образование
- Принадлежност към общността, в която ще работи
- Добро познаване на проблемите на общността и съпричастност
- Владеене на езика на общността
- Добри комуникативни умения
- Умения за работа с компютър - MS Word, Internet, електронна поща
Подборът се осъществява от комисия на два етапа (в рамките на един ден):
- Преглед на представените от кандидатите документи
- Провеждане на интервюта с одобрените на първи етап кандидати
Дата, час и място на провеждане на подбора:
Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.
Краен срок за подаване на документи: 22.02.2022 година.
Документите се подават в сградата на Община Ловеч, стая 211 и 212.
Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”
- Посредничи в процеса на осигуряване на достъп до здравни услуги на представители на уязвими малцинствени групи.
- Работа с клиенти и оказване на подкрепа при контактите между ОПЛ и/или други медицински специалисти и пациента.
- Помощ при комуникации с РЗОК, РЗИ, Дирекция „Социално подпомагане“, Комисия за защита от дискриминация, НПО.
Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net
Изтегли заявление от прикачен файл.
Файлове:
