Община Ловеч обявява процедура за подбор на здравен медиатор
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява процедура за подбор на здравен медиатор
Необходими документи:
- Автобиография
- Мотивационно писмо
- Копие от диплома за завършено средно образование
- Заявление по образец
Образец на заявлението се получава в сградата на Община Ловеч, стая 211, ет. 2 или може да бъде изтеглен от файла, приложен в настоящото обявление.
Изисквания към кандидатите:
- Завършено средно образование
- Принадлежност към местна уязвима етническа общност
- Познаване на здравните и социални проблеми на общността
- Владеене на езика на общността
- Добри комуникативни умения
- Компютърна грамотност (MS Word, Internet, електронна поща)
Подборът се осъществява от комисия на два етапа (в рамките на един ден):
- Разглеждане на постъпилите документи от комисия
- Провеждане на интервю с кандидатите, одобрените по документи
Дата, час и място на провеждане на подбора:
Ще бъдат обявени допълнително, след изтичане на срока за кандидатстване.
Краен срок за подаване на документи: 24.02.2023 година.
Документите се подават в сградата на Община Ловеч, стая 211 и 212, ет. 2
Кратко описание на длъжността „Здравен медиатор”
- Работа с клиенти и подпомагане на непознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги.
- Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване.
- Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата.
- Подпомагане при попълване на различни документи. Помощ при комуникации с РЗОК, РЗИ, Дирекция „Социално подпомагане“, Комисия за защита от дискриминация, НПО.
- Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.
Информация за професията „здравен медиатор“ можете да намерите на www.zdravenmediator.net