Община Ловеч обявява вакантна длъжност Ръководител на Общинска горска структура
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност
Ръководител на Общинска горска структура
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование – висше-магистър
2. Специалност - Лесовъдство
3. Професионален опит – не по-малко от 3 години
4. Лицето да е вписано в публичния регистър в Изпълнителната агенция по горите и да притежава удостоверение за регистрация за упражняване на лесовъдска практика
5. Лицето да не е осъждано и лишавано от свобода за престъпления от общ характер
6. Компютърна грамотност
II. Специфични изисквания: Да познава Закона за горите и нормативните документи, регламентиращи дейностите в горските територии, да има практически умения по маркиране на лесосечен фонд, да познава БДС за окачествяване на дървените материали.
III. Цел на длъжността: Опазва горските територии – собственост на Община Ловеч, маркира и сортиментира лесосечния фонд, организира и контролира сечта, извоза и транспорта на дървесината.
ІV. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.
5. Копие на удостоверение за регистрация за упражняване на лесовъдска практика, издадено от ИАГ.
6. Свидетелство за съдимост – оригинал.
7. Копие от свидетелство за правоуправление на МПС – категория В.
V. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
VІ. Документите се подават в стая 211 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 17.00 часа на 25.11.2016 г.
Файлове: