ОБЯВЛЕНИЕ
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност
Главен експерт „Стопански и финансов контрол“
в отдел „Здравеопазване, социални и младежки дейности и спорт“,
дирекция „Образование, здравеопазване, култура и туризъм“
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование – висше-бакалавър
2. Професионална област – Социални, стопански и правни науки
3. Професионален опит – 2 години
4. Компютърна грамотност – работа с програмни продукти за Личен състав и работна заплата, MS Office (Word, Excel)
II. Цел на длъжността: Разработване, целесъобразно изпълнение и отчитане на бюджета на функциите „Здравеопазване“ и „Социално осигуряване, подпомагане и грижи“, формиране на средствата за работна заплата, изготвяне на длъжностни и поименни щатни разписания, обработка на аванс и заплати на персонала от двете функции.
III. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч.
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.
ІV. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
V. Документите се подават в стая 211 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 17.00 часа на 09.11.2016 г.