Общинска администрация Ловеч / Република България
Translate to English
- + A

Телефон за сигнали:

0884 215 092

ОБЯВЛЕНИЕ КОНКУРС

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, във връзка с чл. 90, ал. 1 и ал. 2 от Кодекса на труда и Стандарт 1, Критерий 1.2 – Приложение № 12 от Наредба за качеството на социалните услуги

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

 

            за заемане на длъжността „Управител“ на Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с умствена изостаналост „ВЯРА“ – 1 работно място, с административен адрес: гр. Ловеч, ж.к. Младост № 44

 

І. Изисквания за длъжността:

  1. Образование – минимална степен - висше – бакалавър
  2. Специалност – „Социални дейности“, „Социален мениджмънт“
  3. Професионален опит – минимум 4 години
  4. Компютърна грамотност – Word, Excel
  5. Познаване на нормативните актове в областта на предоставянето и управлението на социални услуги и трудовото законодателство.

 

ІІ. Цел на длъжността:

 Ръководи, контролира и отговаря за цялостната дейност на социалната услуга и я представлява пред всички държавни и общински органи, пред организации, физически и юридически лица.

           ІІІ. Начин на провеждане на конкурса:

  Конкурсът ще се проведе на два етапа:

            І-ви етап: - Подбор по документи за допускане на кандидатите;

ІІ-ри етап: - Оценка на „Програма за развитието на социалната услуга за 3 години“ и провеждане на интервю.

 

            Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения относно конкурса ще бъдат обявявани на информационното табло във фоайето на сградата на общинската администрация и на интернет страницата на Община Ловеч.

 

ІV. Необходими документи:

  1. Заявление за участие в конкурса
  2. Автобиография – CV
  3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация  и правоспособност, които се изискват за длъжността.
  4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.
  5. Медицинско свидетелство.
  6. Свидетелство за съдимост. /Справката се изисква по служебен път като заявление се подава от гл. експерт „Човешки ресурси“ в Община Ловеч, при приемане на документите./
  7. Едновременно с документите за кандидатстване, в отделен запечатан плик с надпис „Програма”, кандидатите подават разработената от тях „Програма за развитието на социалната услуга за 3 години”.

V. Място и срок за подаване на документите за конкурса:

  1. Документите се подават лично или чрез пълномощник (с нотариално заверено пълномощно).

  2. Документите за участие в конкурса се подават всеки работен ден между 08:30-12:00 часа и 13:00 - 16.30 часа в сградата на Община Ловеч, ул. „Търговска” № 22, стая № 211 и 212, в срок до 16:30 часа на 23.06.2023 година.