ОБЯВЛЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
Във връзка изпълнение на дейностите по проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Ловеч“ - BG05M9OP001-2.040-0012
Община Ловеч обявява следните свободни работни места:
18 бр. за длъжността СОЦИАЛЕН АСИСТЕНТ
7 бр. за длъжността МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ
1 бр. за длъжността ШОФЬОР
Настоящата обява се публикува, в изпълнение на процедура за подбор на персонал, утвърдена от Кмета на община Ловеч.
Настоящият подбор се извършва с цел набиране на персонал за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Лицата ще бъдат подбрани на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълняват заложените в проекта дейности.
- Подаване на документи. Срок и място за подаване.
Документите на кандидатите се приемат в срок от 02.09.2019 г. до 20.09.2019 г. включително, в сградата на Домашен социален патронаж на адрес: гр. Ловеч, пл. „Тодор Кирков”№ 5, бл. „Вароша”, партерен етаж.
- Извършване на подбор.
Кметът на общината сформира комисия за подбор на персонала. Подборът се извършва в два етапа.
Първи етап: Разглеждане на подадените документи:
Комисията разглежда подадените за участие в подбора документи и съставя протокол. Списъците на допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на събеседването се обявяват на информационното табло в сградата на Домашен социален патронаж гр. Ловеч на 02.10.2019 г. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Забележка: Кандидатите, които не са представили всички необходими документи или представените документи не отговарят на изискванията за заемане на съответната длъжност, няма да бъдат допуснати до втори етап на подбор.
Втори етап: Събеседване с допуснатите кандидати
Събеседването с допуснатите кандидати се провежда в периода 07.10.2019 г. – 11.10.2019г.
Събеседването цели изясняване на:
- мотивите за кандидатстване;
- очакванията към работата;
- професионалните компетенции;
- уменията за работа с възрастни хора с ограничения или невъзможност за самообслужване;
- нагласите за работа с възрастни хора и лица с увреждания, осигуряване на грижа в семейната среда и взаимодействие с близки и роднини на лицата с увреждания.
- Класиране
За работата си, комисията съставя протокол, с резултатите от събеседването. Списъкът с класираните кандидати се обявява на информационното табло в сградата на Домашен социален патронаж на 18.10.2019 г. Комисията предлага на Кмета на община Ловеч да сключи трудови договори с класираните кандидати за целите и в рамките на изпълнение на проекта.
- Изисквания и компетентности за заемане на длъжностите
- Социален асистент
- Образователна степен – основно образование;
- Способност да планира, организира и контролира собствената си работа;
- Умения за работа в екип;
- Обективност на преценката;
- Комуникативност и инициативност;
- Поддържане на добър външен вид и обноски;
- Способност да преговаря и да разрешава конфликти;
- Стремеж към успех и желание да развива собствения си потенциал;
- Да познава нормативните документи, стандартите и критериите за предоставяне на социални услуги в общността, всички вътрешни правилници и процедури, разработени и утвърдени за дейността и нормативните изисквания за охрана и безопасност на труда.
- Медицински специалист
- Образователна степен: бакалавър, професионален бакалавър, специалист здравни грижи;
- Професионална област: медицински дейности;
- Професионален опит: 1 година;
- Способност да планира, организира и контролира собствената си работа;
- Умения за работа в екип;
- Обективност на преценката;
- Комуникативност и инициативност;
- Поддържане на добър външен вид и обноски;
- Способност да преговаря и да разрешава конфликти;
- Стремеж към успех и желание да развива собствения си потенциал.
- Да познава Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания, всички вътрешни правилници и процедури, разработени и утвърдени за дейността и нормативните изисквания за охрана и безопасност на труда.
- Шофьор
- Образователна степен: средно образование;
- Професионален опит: 1 година като шофьор;
- Допълнителни изисквания: Свидетелство за правоспособност за управление на МПС, категория В;
- Да познава Закона за движение по пътищата и нормативните актове и инструкции, свързани с него.
- Устройството на автомобила и изискванията за неговата експлоатация;
- Нормативните изисквания за охрана и безопасност на труда;
- Способност да планира, организира и контролира собствената си работа;
- Умения за работа в екип;
- Добра комуникативност;
- Обективност на преценката;
- Документи за кандидатстване.
- Заявление /получава се при подаване на документите/;
- Автобиография;
- Копие от документи за завършено образование;
- Документ за преминато обучение – удостоверение, сертификат;
- Насочващо писмо от Дирекция „Бюро по труда” гр. Ловеч – ако е приложимо;
- Документ за самоличност /за справка/;
- Свидетелство за правоспособност за управление на МПС, категория В /за длъжността шофьор/