ПРОЕКТ: „ОПТИМИЗИРАНЕ НА СТРУКТУРАТА И ПОВИШАВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА АДМИНИСТРАЦИЯТА В ОБЩИНА ЛОВЕЧ”

ОП „АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ“ 2007-2013
Бюджетна линия: ВG051РО002/12/1.1-04
Приоритетна ос І „Добро управление”
Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация“
Продължителност на проекта: 15.10.2012 - 15.04.2014
ОБЩА СТОЙНОСТ НА ПРОЕКТА: 135 104 лева
БФП: 134 000 лева
СЪФИНАНСИРАНЕ: 1 104 лева
Обща цел на проекта:
Повишаване на ефективността на общинската администрация в Община Ловеч.
Основни дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта
Дейност 2: Извършване на функционален анализ в администрацията на Община Ловеч
Дейност 3: Разработване на предложения за промени в нормативни, стратегически и други документи
Дейност 4: Оптимизиране на организационната структура и функционалните характеристики на структурните звена в общинската организация
Дейност 5: Подобряване на организацията, работните процеси и координацията в общинската администрация
Дейност 6: Провеждане на обучение на служителите в общинската администрация;
Дейност 7: Информация и публичност на проекта
Постигнати резултати:
Извършен е функционален анализ на организационната структура, функциите и работните процеси в Община Ловеч; изготвени са препоръки и план за действие за оптимизация на функциите и организационното структуриране на администрацията и подобряване на ефективността и икономичността от дейността на администрацията; разработено е предложение за промяна на Устройствения правилник на Община Ловеч; извършени са промени в организационната структура и функционалните характеристики на структурните звена в Общината; усъвършенствани са вътрешните правила, наръчници и други вътрешни актове; разработени са липсващи вътрешни правила, инструкции и наръчници; проведено обучение на 50 служители от общинска администрация.
Екип за управление на проекта:
Соня Христова - Ръководител
Росица Конова - Счетоводител
Минко Симеонов - Координатор