Секретар
Име и фамилия: Елена Пиронкова
Телефон: 068 / 688 255
е-mail: sekretar@lovech.bg
Стая: 207
ФУНКЦИИ И ПРАВОМОЩИЯ
Секретарят на общината е висш държавен служител, който се назначава от кмета на общината.
Секретарят на общината е лице с висше образование.
Секретарят на общината не може да извършва търговска дейност по смисъла на Търговския закон, да бъде контрольор, управител или прокурист в търговски дружества, търговски пълномощник, търговски представител, търговски посредник, синдик, ликвидатор или да участва в надзорни, управителни и контролни органи на търговски дружества и кооперации.
Секретарят на общината осъществява административното ръководство на администрацията, координира и контролира административните звена за точното спазване на нормативните актове и на законовите разпореждания на кмета на общината.
Организира и контролира изпълнението на дейностите, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Административнопроцесуалния кодекс, Закона за защита на личните данни, Закона за достъп до обществена информация и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение.
Секретарят на общината организира и отговаря за:
- Дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
- Деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
- Дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване;
- Разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на кмета на общината;
- Работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
- Поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми.
Организира процеса по определяне на годишните цели на изпълнението на общинската администрация и системата от индикатори за измерването им и осигурява запознаването на структурните звена в общината с тях.
Съгласува разработените проекти на годишни планове за дейността на структурните звена в общинската администрация.
Организира процеса по оценяване на служителите в общинската администрация, съгласно Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация.
Ръководи и контролира процедурите по разработване и изменение на длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация.
Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация, съгласно нормативните изисквания.
Организира процеса за обучение на служителите от общинската администрация.
Координира и контролира прилагането на Процедурния наръчник на Община Ловеч.
Изпълнява задълженията на упълномощен представител на ръководството при прилагане стандартите на ISO 9001:2015, 14001:2015.
Организира реда за изпращането на Общинския съвет на административните актове, както и договорите и техните изменения и допълнения, издадени в изпълнение на актовете, приети от съвета, в 3-дневен срок от издаването или подписването им.
Осъществява текущ контрол, подпомага и координира процеса на подготовка на информацията за изпълнение на решенията на Общински съвет, като периодично подготвя информация за кмета на общината.
Изпълнява и други функции, възложени му със заповед на кмета на общината, със закон или с друг нормативен акт.
Секретарят на общината отговаря за дейността на Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване”, Отдел “Гражданска регистрация и административно обслужване” и отдел „Административно осигуряване на Общински съвет“.