Общинска администрация Ловеч / Република България
Translate to English
- + A

Телефон за сигнали:

0884 215 092

КОНКУРСНА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА СОЦИАЛНИ РАБОТНИЦИ ЗА СФОРМИРАНЕ НА ОБЛАСТЕН ЕКИП ПО ПРИЕМНА ГРИЖА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

О Б Я В Л Е Н И Е

ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСНА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА СОЦИАЛНИ РАБОТНИЦИ ЗА СФОРМИРАНЕ НА ОБЛАСТЕН ЕКИП ПО ПРИЕМНА ГРИЖА

 

На основание чл. 44, ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда и във връзка с процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.003 „Приеми ме 2015“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. и Анекс № BG03-ПС01-0009 от 01.09.2016 г. към сключено партньорско споразумение BG03-ПС01-68/11.12.2015 г. между Община Ловеч и Агенция за социално подпомагане за изпълнение на Проект BG05M9OP001-2.002-0132-C01 „Приеми ме 2015”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и Заповед № 1240/04.09.2018 г. на Кмета на Община Ловеч.

 

Община Ловеч обявява конкурс за:

Социален работник - 1 /една/ щатна бройка – Община Тетевен - изнесено работно място с обхват на работа Община Тетевен.

 

I. Минималниизисквания за заемане на длъжността “Социален работник”:

  • Образователна степен: „Средно образование“;
  • Професионална квалификация: Хуманитарна;
  • Професионален опит: доказан професионален опит в дейности по закрила на детето не по-малко от 3 (три) години;
  • Опит при изпълнение на проекти – предимство.

 

II. Умения и компетентности за заемане на длъжността“Социален работник”:

  • Да умее да работи самостоятелно и в екип;
  • Да умее да планира, да е комуникативен и инициативен;
  • Да предлага решения на възникнали проблеми;
  • Обективност на преценката;
  • Да познава и прилага законодателството, свързано със социалната услуга “Приемна грижа”;
  • Да познава спецификата на работата, изискванията за информиране и публичност на Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси”;
  • Да познава и прилага реда и начина за отчитане на проектните дейности, свързани с пряката му работа;
  • Компютърни умения - MicrosoftWord, MicrosoftExcel, Internet.

 

III. Характер на работа:

1. Основни функции на длъжността “Социален работник”:

1.1. Познава и прилага нормативната уредба в сферата на закрила на детето, свързана със социалната услуга „Приемна грижа” на територията на общините Ловеч, Троян, Тетевен, а именно:

  • Информира обществеността;
  • Набира кандидати за приемни семейства;
  • Извършва предварителен подбор на кандидатите;
  • Провежда обучение, като част от процеса на оценяване на кандидатите;
  • Изготвя оценка на кандидатите;
  • Изготвя социален доклад за годността на кандидатите, който се предоставя на Комисия по приемна грижа за утвърждаване/отхвърляне;
  • Участва в процеса на опознаване между децата и приемните  семейства;
  • Провежда групови супервизии на приемните семейства;
  • Участва в планирането, организацията и провеждането на обучения и индивидуални супервизии на приемните семейства;
  • Осигурява наблюдението и  подкрепата на приемните семейства;
  • Информира началник екипа, относно необходимост от допълнителни услуги и подкрепа на приемните семейства и настанените деца;
  • Изготвя годишен доклад за преглед на утвърдено приемно семейство.

1.2. Съвместно с водещия социален работник от ОЗД и приемното семейство разработва план за грижа на настаненото дете.

1.3. Осигурява подкрепа на приемното семейство.

1.4. Ежемесечно проследява развитието на дете, настанено в приемно семейство и удовлетворяването на неговите специални/специфични потребности, в зависимост от възрастта и степента му на развитие, което отразява в информационната карта за проследяване развитието на дете, настанено в приемно семейство.

1.5. Извършва индивидуални, семейни и групови консултации на приемните семейства, в зависимост от техните потребности.

1.6. Работи в тясно сътрудничество с отделите „Закрила на детето” към Дирекциите „Социално подпомагане”.

1.7. Поддържа връзка с други организации и институции, с цел разрешаване на проблемите и осигуряване потребностите на приемните семейства и децата настанени в приемни семейства.

1.8. Изпълнява в срок всички заложени дейности, съобразно план-графика на дейностите на проекта.

1.9. Отговаря за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно действащото законодателство.

1.10. Участва в организираните обучения и супервизии за областния екип за приемна грижа и за експерти от ОЗД и Комисията по приемна грижа.

1.11. Участва при провеждане на екипни срещи.

1.12. Спазва професионалната етика и не допуска разпространяване на лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните си задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им.

1.13. Познава и спазва етичните норми за социална работа с деца и семейства.

1.14. Отчита своята работа пред началника на ОЕПГ, съгласно проектните изисквания, в т.ч. участва в изготвянето на информации, статистически данни и документи за текущия мониторинг на индикаторите и дейностите, както и за междинно/окончателно искане за плащане.

 

IV. Начин на провеждане на конкурса:

1. Конкурсът се провежда на два етапа:

1.1. Допускане до конкурс - проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания. 

1.2. Провеждане на интервю с допуснатите кандидати.

2. Всяко постъпило заявление за участие в конкурса в рамките на обявения срок се разглежда от Комисия, сформирана със Заповед на Кмета на община Ловеч, в която e включен представител на Д СП – Ловеч.

3. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

4. На недопуснатите кандидати се съобщават писмено съображенията за отказа. В 7-дневен срок от съобщението те могат да направят възражение пред Кмета на общината, който в 3-дневен срок от получаване на възражението решава въпроса окончателно.

5. На допуснатите кандидати се съобщават писмено датата, часът на започване и мястото за провеждане на интервюто.

6. Конкурсната комисия провежда конкурса по обявения начин. Тя оценява професионалната подготовка и другите качества на кандидатите, необходими за заемането на длъжностите, и класира само успешно издържалите конкурса. За проведения конкурс се съставя протокол.

7. Резултатът от конкурса се съобщава на участвалите в него лица в 3-дневен срок от провеждането му.

 

V. Необходими документи за участие в конкурса:

1. Заявление за участие конкурс за съответната длъжност /по образец/;

2. Автобиография /по образец/;

3. Копие на документ за самоличност;

4. Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.

5. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;

6. Декларация по Закона за личните данни /по образец/;

 

VI. Място на изпълнение на длъжностите:

1. Социален работник - 1 /една/ щатна бройка – Община Тетевен - изнесено работно място с обхват на работа Община Тетевен.

 

VII. Място и срок за подаване на документите

Документите на кандидатите следва да се подават лично или чрез пълномощник в стая 210 или 211 на Община Ловеч, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в деловодството на Община Ловеч, ул. „Търговска“ № 22, за Конкурс за длъжността „Социален работник“ по Проект BG05M9OP001-2.003-0001-C01 „Приеми ме 2015“ в срок от 10 септември 2018 г. до 17.00 часа на 10 октомври 2018 г. включително.

Допълнителна информация във връзка с конкурса и образци могат да бъдат получени на телефон 068/688 200 и 068/688 283, на сайта на Община Ловеч http://www.lovech.bg/, на сайта на Община Тетевен http://www.teteven.bg/ и в стаи 210 и 211 на Общинска администрация - Ловеч.