Община Ловеч обявява конкурс за длъжността Директор на дирекция „Устройство на територията“
О Б Щ И Н А Л О В Е Ч
ОКОНЧАТЕЛНИ РЕЗУЛТАТИ
от провеждането на конкурса за длъжността
Директор на дирекция “Устройство на територията”
Въз основа на Протокол №3/09.11.2017 г. конкурсната комисия назначена със заповед № 1496/24.10.2017 г. и изменена със заповед № 1606/08.11.2017 г.на кмета на Община Ловеч
РЕШИ:
1.Определя окончателните резултати от провеждането на конкурса за длъжността директор на дирекция „Устройство на територията“ в Община Ловеч
№ по ред |
Име, презиме, фамилия на кандидата |
Резултат от теста |
Коефициент за теста /чл.25,ал.3 от НПКДС/ |
Резултат от интервю |
Коефициент за интервю /чл.25,ал.3 от НПКДС/ |
Окончателен резултат |
1. |
Арх. Даниела Тихомирова Златанова |
20 |
3 |
167 |
5 |
895 |
1. Класира успешно издържалия конкурса кандидат, както следва:
Арх. Даниела Тихомирова Златанова
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: /п/
/Даниел Колев/
О Б Щ И Н А Л О В Е Ч
РЕЗУЛТАТИ
от проведения тест и допуснатите кандидати до интервю
за длъжността: Директор
административно звено: дирекция “Устройство на територията” в Община Ловеч
На основание чл. 28, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Протокол № 2 от 09.11.2017 г. на конкурсната комисия назначена със заповеди № 1496/24.10.2017 г. и № 1606/08.11.2017 г. на кмета на Община Ловеч, въз основа на постигнатите резултати от проведения тест с кандидатите допуснати до конкурс, конкурсната комисия обявява
1. Резултати от проведения тест
№ по ред |
Име, презиме и фамилия |
Брой верни отговори |
Брой точки |
1. |
Арх. Даниела Тихомирова Златанова |
20 |
20 |
2. Допуска до интервю следния кандидат:
№ по ред |
Име, презиме и фамилия |
1. |
Арх. Даниела Тихомирова Златанова |
3. Не допуска до интервю следните кандидати: Няма недопуснати кандидати.
Интервюто с успешно издържалият теста кандидат ще се проведе на 09.11.2017 г. от 14.00 часа в Заседателната зала на Община Ловеч.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: /п/
/Даниел Колев/
СПИСЪК
на допуснатите и недопуснатите кандидати до конкурса
за длъжността: Директор
административно звено: Дирекция "Устройство на територията" в Община Ловеч
На основание чл. 20 и чл. 21 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Протокол № 1 от 26.10.2017 г. на конкурсната комисия назначена със заповед № 1496/24.10.2017 г. на кмета на Община Ловеч, въз основа на преценката на представените от кандидатите документи, конкурсната комисия
1. Допуска до конкурс следните кандидати:
№ по ред |
Име, презиме и фамилия |
1. |
Даниела Тихомирова Златанова |
Допуснатите кандидати следва да се явят за решаване на тест на 09.11.2017 г. от 10.00 часа в Заседателната зала на Община Ловеч.
Резултатите от проведения тест ще бъдат обявени в 13.30 часа на 09.11.2017 г. на информационното табло във фоайето на сградата на общинската администрация и публикувани на сайта на Община Ловеч.
Кандидатите издържали успешно теста следва да се явят на интервю на 09.11.2017 г. от 14.00 часа в Заседателната зала на Община Ловеч.
2.Недопуснати до конкурс кандидати: няма.
3. Нормативни документи: Закон за държавния служител, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за администрацията, Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация и всички законови и подзаконови нормативни актове свързани с изпълнението на длъжността.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: /п/
/Даниел Колев/
Директор на дирекция „Устройство на територията“
На основание заповед № 1436/09.10.2017 год. на кмета на Община Ловеч и чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 3, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители Община Ловеч обявява конкурс за длъжността Директор на дирекция „Устройство на територията“ в Община Ловеч
- Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни
актове:
- Степен на образование: висше - магистър;
- Професионална област: технически науки
- Професионално направление: архитектура, строителство и геодезия
- Професионален опит: 4 години или
- Ранг: ІІІ младши;
- Област на дейност:
Организация, ръководство и контрол на дирекция „Устройство на територията“ при осъществяване на дейности в изпълнение на общинската политика в областта на благоустройството, устройство на територията, устройственото планиране, инвестиционното проектиране, строителството, административен контрол на строителството и други дейности по устройство на територията. Организира, ръководи и контролира дейността на служителите в дирекцията, които изпълняват функциите на звеното по чл. 5, ал. 6 от ЗУТ и подпомага дейността на гл. архитект.
- Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Да отговаря на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
- Компютърна грамотност: работа с продуктите от пакета MS Office (Еxcel, Word, Power Point), свободно ползване на интернет;
- Да познава нормативните документи в областта на държавната администрация;
- Размер на минималната основна месечна заплата за длъжността - 680 лв.
- Начин за провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
- Необходими документи, които следва да представят кандидатите за участие в
конкурса:
7.1. Заявление за участие в конкурса /Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от НПКДС/ с приложени към него:
7.1.1. Декларация от лицето по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност (по образец);
7.1.2.Копие от документи за придобитата образователно-квалификационна
степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
7.1.3.Копие от документите удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
7.1.4. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;
8. Документите се подават в стая № 211 на Общинска администрация – Ловеч, ул.”Търговска” № 22, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 13:00 до 16:30 часа в срок от 14 дни от датата на публикуване на обявлението в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт за търсене на работа jobs.bg, на сайта на Община Ловеч в интернет www.lovech.bg и обявяване на информационното табло във фоайето на сградата на общинската администрация.
Начална дата на приемане на документи 12.10.2017 г.
Крайна дата на приемане на документи 25.10.2017 г.
9. Съгласно чл. 17, ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, подаването на документи за кандидатстване в обявения конкурс се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник с нотариално заверено пълномощно.
10. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
11. Списъците с допуснатите и недопуснати кандидати и други съобщения относно конкурса ще бъдат обявявани на информационното табло във фоайето на сградата на общинската администрация и публикувани на сайта на Община Ловеч.