Община Ловеч обявява конкурс за длъжността директор на дирекция „Устройство на територията“
03.07.2024 г.
КОНКУРСЪТ Е ПРЕКРАТЕН!
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
Директор на дирекция „Устройство на територията“
На основание заповед № З-1005/27.06.2024 год. на кмета на Община Ловеч и чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 4, ал. 1, чл. 33, ал. 1, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители Община Ловеч обявява конкурс за длъжността директор на дирекция „Устройство на територията“ в Община Ловеч.
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Степен на образование: висше - магистър
- Професионален опит: 4 години или
- Ранг: III младши;
2. Област на дейност:
Организация, ръководство и контрол на дирекция "Устройство на територията" при осъществяване на дейности в изпълнение на общинската политика в областта на благоустройството, устройство на територията, устройственото планиране, инвестиционното проектиране, строителството, административен контрол на строителството и други дейности по устройство на територията.
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Да отговаря на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
4. Допълнителни умения изисквания:
- Професионална област: Технически науки
- Професионално направление: Архитектура, строителство и геодезия
- Компютърна грамотност: добро владеене на продуктите от пакета MS Office (Еxcel, Word, Outlook, Auto CAD, ГИС софтуер, работа в мрежи), свободно ползване на интернет и друг специализиран софтуер необходим за изпълнението на длъжността.
- Да познава нормативните документи в областта на държавната администрация;
5. Размер на основна месечна заплата за длъжността - 2860 лв.
- Определена на основание чл. 7, ал 1 и ал. 2, чл. 8, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите (държавни служители и служители по чл. 107а от Кодекса на труда) в Община Ловеч, чл. 4, ал. 2 от Наредбата за прилагане на Класификатора на длъжностите в администрацията и чл. 7, ал. 1, Приложение № 1 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация – ръководно ниво 6Б, длъжностно ниво 6, ниво на основна заплата 13, степен 2. За степен втора се изискват минимален професионален опит 5 години.
6. Начин за провеждане на конкурса:
- Тест (решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност);
- Интервю.
7. Необходими документи, които следва да представят кандидатите за участие в конкурса:
7.1. Заявление за участие в конкурса /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл/ с приложени към него:
7.1.1. Декларация от лицето по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност (по образец);
7.1.2. Копие от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
7.1.3.Копие от документите удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
7.1.4. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;
7.1.5. При наличие, копие от документ за премината срочна служба в доброволния резерв във връзка с чл. 14, ал. 4 от НПКПМДСл - българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
8. Заявлението и приложените към него документи се подават лично или чрез пълномощник с нотариално заверено пълномощно в стая №211 или в №212 на Общинска администрация – Ловеч, ул. ”Търговска” № 22, всеки работен ден от 08:30 до 12:00 и от 13:00 до 16:30 часа в срок от 14 дни от датата на публикуване на обявлението в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализирания сайт за търсене на работа jobs.bg, на сайта на Община Ловеч в интернет www.lovech.bg и обявяване на информационното табло във фоайето на сградата на общинската администрация. Документите по чл. 17, ал. 2 и ал. 3 от НПКПМДС, може да се подават подписани с електронен подпис и по електронен път на kmet@lovech.bg.
Начална дата на приемане на документи 02.07.2024 г.
Крайна дата на приемане на документи 15.07.2024 г.
9. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
10. Списъците с допуснатите и недопуснати кандидати и други съобщения относно конкурса ще бъдат обявявани на информационното табло във фоайето на сградата на общинската администрация и публикувани на сайта на Община Ловеч.