Община Ловеч обявява конкурс за работно място - Управител в Областен информационен център - гр. Ловеч
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
Списък на допуснатите кандидати за участие в конкурс за длъжността УПРАВИТЕЛ в Областен информационен център (ОИЦ) – гр. Ловеч.
Име, презиме и фамилия на кандидата |
Представени ли са всички документи, които се изискват |
Удостоверяват ли представените документи съответствие с обявените минимални и специф. изисквания |
Основание за недопускане |
ОПДУ-7/06.06.2019 г. Георги Богданов Братоев |
ДА |
ДА |
Няма |
ОПДУ-8/07.06.2019 г. Тинка Стефанова Иванова |
ДА |
ДА |
Няма |
Допуснатите кандидати ще бъдат уведомени писмено за допускането им до участие в конкурса и за мястото, и часа на провеждането му.
Конкурсът ще се проведе на 16 юли 2019г. от 09.00 ч. в залата на Общински съвет Ловеч.
Списък на недопуснати кандидати за участие в конкурс за длъжността УПРАВИТЕЛ в Областен информационен център (ОИЦ) – гр. Ловеч.
Име, презиме и фамилия на кандидата |
Основание за недопускане |
Стела Анчева Димовска вх. № ОПДУ-2/17.05.2019 г. |
Представените документи не удостоверяват притежаване на изисквания минимален професионален опит – минимум 1 година на управленска позиция, свързана с разработването, изпълнението, мониторинга и контрола и/или управлението и реализацията на проекти с европейско финансиране, или опит в работа с мрежи за предоставяне на информационни услуги, или опит в организирането и провеждането на информационни събития, семинари, обучения и др. |
Велислав Петков Томов вх. № ОПДУ-3/31.05.2019 г. |
Представените документи не удостоверяват притежаване на изисквания минимален професионален опит – минимум 1 година на управленска позиция, свързана с разработването, изпълнението, мониторинга и контрола и/или управлението и реализацията на проекти с европейско финансиране, или опит в работа с мрежи за предоставяне на информационни услуги, или опит в организирането и провеждането на информационни събития, семинари, обучения и др. |
Кандидати ще бъдат уведомени писмено за резултатите от участие в конкурса.
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ …………………..
/инж. Цветан Георгиев/
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За избор на УПРАВИТЕЛ в Областен информационен център (ОИЦ) – гр. Ловеч, при следните условия:
Минимални изисквания:
Образователно-квалификационна степен: висше образование, степен „магистър”.
Управленски опит: минимум 1 година.
Професионален опит: минимум 1 година опит в разработването, изпълнението, мониторинга и контрола и/или управлението и реализацията на поне един проект с европейско финансиране от предприсъединителните и/или СКФ или Европейските структурни и инвестиционни фондове; или опит в работа с мрежи за предоставяне на информационни услуги; опит в организирането и провеждането на информационни събития, семинари, конференции и др.
Допълнителна квалификация:
- Компютърна грамотност – MS Office, Internet, други софтуерни продукти
- Владеене на най-малко един работен език на Европейския съюз (английски език, френски език и/или немски език) (доказва се с диплома или сертификат за владеене на определено ниво); ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство.
Основни задачи:
- планира, организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ОИЦ
- контактува и сътрудничи с други мрежи за информация на ЕК, регионалните структури на министерствата, с областните управи и с общините
- координира и контролира работата по разпространяването на информация и документи
- контактува с представителите на медиите
- отговаря за организирането на събития за популяризиране на оперативните програми на територията на областта – семинари, обучения, посещения, лекции и др.
Провеждане на конкурса:
- Всеки кандидат подава документи лично или чрез пълномощник.
- Конкурсна комисия преценява дали са представени изискуемите документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността. До участие в конкурса се допускат само лица, представили всички необходими документи.
- Конкурсът ще се проведе на три етапа – по документи, писмен тест и интервю.
- Необходими документи:
- професионална автобиография на български, в Europass формат
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен
- копия от документи, удостоверяващи продължителност на професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка)
- други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Брутна заплата, вкл. и дължимите от работодателя осигурителни вноски: 1850, 00 лв.
Място на подаване на документите: гр. Ловеч, ул. „Търговска” № 22, ет. 3, стая № 320 в сградата на Община Ловеч (адрес на общината)
Срок за подаване на документи: до 17.00 часа на 07. 06. 2019 г., включително.
Списък на допуснатите до следващия етап ще бъдат публикувани на информационното табло в сградата на Община Ловеч, както и на Единния портал: www.eufunds.bg.