Община Ловеч обявява подбор за вакантна длъжност Главен експерт „Техническа инфраструктура“ в Дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
Резултати от проведен подбор за длъжността главен експерт „Техническа инфраструктура“ в
дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
След като комисията назначена със заповеди № З-2075/09.11.2021 г. и З-2182/19.11.2021 г. на кмета на Община Ловеч проведе събеседване с явилите се кандидати, и оцени техния професионален опит, мотивация, отговорност, работоспособност, комуникативност и способност за работа в екип реши, че за длъжността главен експерт „ Техническа инфраструктура “ в дирекция „ Техническа инфраструктура и околна среда “ при Община Ловеч, няма подходящ кандидат.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: /п/
/Даниел Колев/
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност Главен експерт „Техническа инфраструктура“
в Дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование
– Минимална образователна степен: бакалавър
2. Професионална област
– технически науки
3. Професионално направление
– строителство, архитектура, геодезия
4. Професионален опит
– 2 години
5. Допълнителна квалификация – компютърна грамотност за работа в Windows среда; работа с MS Office /Word, Excel, Outlook/; приложни програми /Auto CAD, ГИС софтуер/, работа в мрежи
ІІ. Допълнителни изисквания: познаване на нормативната рамка в областта;
III. Цел на длъжността:
Осъществява експертни проучвания, оценки, решения, провеждане на процедури и съставяне на документи в областта на инвестиционното проектиране, строителството, енергийната ефективност и възобновяеми енергийни източници, екологията и други дейности по устройство на територията.
Изпълнява дейностите по осигуряване на възлагането и контрола по изпълнението на устройственото планиране и инвестиционното проектиране, контрола по Наредбата за принудителното изпълнение на заповеди за поправяне, заздравяване или премахване на строежи или части от тях. Дейности по процедурите по обезщетяване при принудително отчуждаване на недвижими имоти за изграждане на общински обекти.
Изпълнява дейности по поддържането и изграждането на мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура на територията на Община Ловеч. Изготвя проекти на програми, планове и наредби в областта на техническата инфраструктура.
Изготвя технически задания, количествено-стойностни сметки и технически спецификации за обществени поръчки, технически проучвания и доклади, становища и отговори на писма, искания и сигнали.
ІV. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, УП3 или други документи
IV. Основно месечно възнаграждение – 960 лв.
V. Срок на договора
- 1 година с шест месеца срок на изпитване, с възможност за преназначаване на постоянен трудов договор след изтичане на срока.
VI. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
VІI. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 16.30 часа на 05.11.2021 г. включително.