Община Ловеч обявява подбор за вакантна длъжност Мл. експерт „Сгради и съоръжения“ в Дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
Резултати от проведен подбор за длъжността младши експерт „Сгради и съоръжения“ в дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
След като комисията назначена със заповеди № З-2074/09.11.2021 г. и З-2182/19.11.2021 г. на кмета на Община Ловеч проведе събеседване с явилите се кандидати, и оцени техния професионален опит, мотивация, отговорност, работоспособност, комуникативност и способност за работа в екип реши, да предложи на кмета на общината за сключване на трудов договор кандидатката Емилия Емилова Маринова за длъжността младши експерт „ Сгради и съоръжения “ в дирекция „ Техническа инфраструктура и околна среда “ при Община Ловеч.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: /п/
/Даниел Колев/
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност Мл. експерт „Сгради и съоръжения“
Дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование
– Минимална образователна степен: висше, степен професионален бакалавър
2. Професионално направление
– технически науки
3. Професионален опит
– не се изисква
4. Допълнителна квалификация – компютърна грамотност за работа в Windows среда; работа с MS Office /Word, Excel, Outlook/; приложни програми /Auto CAD, ГИС – Tobell/, работа в мрежи
II. Цел на длъжността:
Осъществява и подпомага дейностите по изготвяне на експертни проучвания, оценки, предложения, провеждане на процедури, извършване на услуги и съставяне на документи.
Изпълнява дейностите по контролиране на поддържането, ремонта и изграждането на инфраструктурни проекти на Община Ловеч, дейностите по осигуряване на възлагането и контрола по изпълнението на устройственото планиране и инвестиционното проектиране, издаване на разрешения за строеж и въвеждане в експлоатация, дейностите по контрол в гаранционните срокове на изпълнени СМР.
Изготвя технически задания, количествено-стойностни сметки и технически спецификации за обществени поръчки, технически проучвания и доклади, становища и отговори на писма, искания и сигнали.
Изпълнява дейностите по допускане, одобряване изработването на устройствени планове и изменения на устройствени планове. Изготвя задания за изработване и изпълнява дейностите по осигуряване на възлагането и контрола на изработването на устройствени планове и изменения на устройствени планове.
IІІ. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, УП3 или други документи
IV. Основно месечно възнаграждение – 850 лв.
V. Срок на договора
- 1 година с шест месеца срок на изпитване, с възможност за преназначаване на постоянен трудов договор след изтичане на срока.
VI. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
VІI. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 16.30 часа на 05.11.2021 г. включително.