Община Ловеч обявява вакантна длъжност Диспечер на социални услуги
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност Диспечер на социални услуги
във връзка със стартиране на дейностите по проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Ловеч“ № BG05M9OP001-2.040 – 0012
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование – висше-бакалавър
2. Професионална област – Социални дейности
3. Професионален опит – три години стаж в сферата на социалните дейности
4. Допълнителни изисквания - опит в работа с лица и деца с увреждания.
5. Компютърна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
II. Област на дейност: Прием на документи и обслужване на граждани, на които разяснява целите и дейностите по проекта, във връзка със здравно-социалните услуги. Координиране на останалите наети по трудово правоотношение служители, изготвяне на работни графици и контрол на тяхното изпълнение, изготвяне на социални оценки и досиета на потребителите.
III. Трудовото правоотношение по обявената длъжност е срочно за 17 месеца, до завършване на дейностите по проекта.
ІV. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.
V. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
VІ. Документите се подават в сградата на Домашен социален патронаж на адрес: гр. Ловеч, пл. „Тодор Кирков”№ 5, бл. „Вароша”, партерен етаж, в срок до 16.30 часа на 06.06.2019 г.