Община Ловеч обявява вакантна длъжност Гл. експерт „Околна среда“ в дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
08.08.2024 г.
Резултати от проведен подбор за длъжността
Главен експерт „Околна среда“
в дирекция „Техническа инфраструкрура и околна среда“
при Община Ловеч
Няма одобрен кандидат за заемане на длъжността.
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност
Гл. експерт „Околна среда“
в дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование – висше, степен бакалавър
2. Професионална област: Технически науки, природни науки
3. Професионално направление – химични технологии, биотехнологии, строителство, архитектура, химически науки, биологически науки, науки за земята, екология и опазване на околната среда и други свързани със спецификата на задълженията по изпълнение на длъжността.
4. Професионален опит – 2 години.
5. Допълнителна квалификация: компютърна грамотност - MS Office (Еxcel, Word, Outlook), Auto CAD, ГИС софтуер, работа в мрежи.
II. Цел на длъжността: Околна среда и управление на отпадъците.
1. Екология и околна среда:
1. Изпълнява дейностите по информиране на населението за състоянието на околната среда;
2. Осигурява разработването на планове за ликвидиране на последствия от замърсяване на околната сред;
3. Контролира изграждането, поддържането и правилната експлоатация на пречиствателните станции за отпадъчни води;
4. Изпълнява дейностите по съставянето на актове за установяване на административни нарушения по ЗООС;
5. Осигурява ежегодното публикуване на данните за информационните масиви и ресурси от обработена информация за околната среда;
6. Осигурява и актуализира информационната база данни за околната среда и публикуването и на интернет страницата на Община Ловеч;
7. Изготвя ежегодните предложения за средствата от общинския бюджет за изпълнение на приоритетни екологични проекти и дейности, включени в общинските програми за опазване на околната среда;
8. Относно Общинската програма за околната среда във връзка с Националната стратегия за околната среда, Националните планове и програми по компоненти на околната среда:
- осигурява разработването и актуализацията;
- подготвя предложение за приемане и контрол на изпълнението;
- подготвя ежегоден отчет на изпълнението, допълнения и/или изменения;
- осигурява предоставянето на отчетите в РИОСВ;
9. Изпълнява дейностите в задължение и правомощия на общинската администрация по процедурите по Екологична оценка на планове и програми и процедурите по Оценка на въздействие върху околната среда на инвестиционни предложения за строителство;
10. Изпълнява дейностите в задължение и правомощия на общинската администрация по процедурите за предотвратяване и ограничаване на промишлени замърсявания;
11. Осъществява дейностите в задължение и правомощия на общинската администрация по контрола върху компонентите на околната среда и факторите, които им въздействат;
12. Осъществява дейностите в правомощия на общинската администрация по гражданската отговорност при виновно причинени вреди на общинско имущество от замърсяване или увреждане на околната среда;
13. Изпълнява функциите на Отговорник по управление на околната среда на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015.
2. Управление на отпадъците:
2.1. Изпълнява дейностите в задължение и правомощия на общинската администрация по Третиране и транспортиране на отпадъците;
2.2. Осигурява работата на Регионалното сдружение по управление на отпадъците – води кореспонденцията и съставянето на протоколите;
2.3. Осигурява дейностите по изработване и актуализация и изпълнение на Програма за управление на дейностите по отпадъците към Общинската програма за околна среда;
2.4. Изготвя годишните отчети за изпълнение на Програмата за управление на дейностите по отпадъците;
2.5. Осигурява дейностите необходими за Разрешения и Регистрационни документи с отпадъци;
2.6. Организира дейностите по оползотворяване на отпадъци;
2.7. Контролира дейностите по:
- образуване, събиране, включително разделното, съхраняване, транспортиране, оползотворяване и обезвреждане на битови и строителни отпадъци;
- депониране на производствени и опасни отпадъци и изпълнението на програмите за тяхното управление;
- закриването, рекултивацията на терените и последващия мониторинг на депата;
- извършване на търговска дейност с отпадъци от черни и цветни метали;
2.8. Изготвя информацията за съставянето на строителната програма;
2.9. Изпълнява дейностите по контрол в гаранционните срокове на изпълнени СМРР;
2.10. Изготвя информацията за съставянето на бюджета на Община Ловеч;
2.11. Изготвя информацията за съставянето на Годишен план – график за провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки;
2.13. Изготвя технически задания, количествено-стойностните сметки и техническите спецификации за изготвяне на документация за обществени поръчки;
2.14. Извършва технически проучвания и изготвя доклади, становища и отговори на писма, искания и сигнали;
3. Друго:
1. Участва в ОЕСУТ;
2. Участва по компетентност в работата на комисии;
3. Изпълнява задълженията си при спазване изискванията на КПК;
4. Познава и спазва вътрешните правила съгласно Процедурен наръчник на Община Ловеч;
5. Изготвя месечен план за дейността си и отчита изпълнението му пред директор на дирекция.
III. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч (свободен текст).
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, УП3 или други документи.
IV. Основно месечно възнаграждение – 1904 лв.
V. Срок на договора
- Постоянен с шест месеца срок на изпитване.
VI. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
VІI. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок от 01.07.2024 г. до 16.30 часа на 31.07.2024 г. включително.