Общинска администрация Ловеч / Република България
Translate to English
- + A

Телефон за сигнали:

0884 215 092

Община Ловеч обявява вакантна длъжност Гл. специалист „Сгради и съоръжения“

 

 

 

 

 

ОБЩИНА  ЛОВЕЧ

обявява вакантна длъжност

Гл. специалист „Сгради и съоръжения“

Дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“

 

 

І. Минимални изисквания за длъжността:

  1. Образование – средно - специално
  2. Професионална област – технически науки
  3. Професионално направление – строителство, архитектура геодезия
  4. Професионален опит – 2 години
  5. Допълнителна квалификация – MS Windows; MSOffice /Word, Excel, Outlook/; AutoCAD, ГИС – Tobell; работа в мрежи

II. Цел на длъжността: Подпомага дейностите по осъществяване на проучвания, предложения, процедури, услуги и съставяне на документи.

Изпълнение на дейностите по контролиране на изпълнението на поддържането, ремонта и изграждането, дейностите по осигуряване на възлагането и контрола по изпълнението на устройственото планиране и инвестиционното проектиране, дейностите по иницииране на одобряване на устройствени планове и инвестиционни проекти, издаване на разрешения за строеж и въвеждане в експлоатация, дейностите по контрол в гаранционните срокове на изпълнени СМРР, дейностите по осигуряване на устойчивост на проекти по оперативни програми.  Изготвяне на  техническите задания, количествено-стойностните сметки и техническите спецификации за обществени поръчки,  технически проучвания и и доклади, становища и отговори на писма, искания и сигнали; Поддръжка списък на общинските сгради и строителни съоръжения. Дейности по процедурите по Наредбата за принудителното изпълнение на заповеди за поправяне, заздравяване или премахване на строежи на територията община Ловеч и други свързани със строежите, общинските сгради и строителни съоръжения на територията на Община Ловеч.

IІІ. Необходими документи:

  1. Заявление до Кмета на Община Ловеч / свободен текст/.
  2. Автобиография – CV.
  3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността.
  4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.

ІV. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.

V. Документите се подават в стая 211 или 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22  в срок до 31.03.2020 г. /до 16.30 часа/