Община Ловеч обявява вакантна длъжност Гл. юрисконсулт в Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“
14.05.2024 г.
Резултати от проведен подбор за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“
Съгласно Протокол от 09.05.2024 г. от проведен подбор чрез събеседване с кандидатите за длъжността „Гл. юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“, комисията назначена със Заповед № З-675/02.05.2024 г. и изменена със Заповед № З-700/09.05.2024 г. на Кмета на Община Ловеч, след като разгледа представените документи, отнасящи се до притежаваното образование и професионален опит от кандидатите, оцени техните познания, свързани с нормативното законодателство, тяхната мотивация, желание за развитие, комуникативност, отговорност, работоспособност и способност за работа в екип
РЕШИ:
Трудов договор за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ да се сключи с кандидатката Доротея Братоева Костадинова със заявление вх. № 081/29.04.2024 г.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: ……/п/.……….
/Стилияна Калинова/
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност Гл. юрисконсулт
В Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“
І. Минимални изисквания за длъжността:
- Образование – висше, степен магистър
- Професионална област – социални, стопански и правни науки
- Професионално направление - право
- Професионален опит – три години
- Допълнителна квалификация – юридическа правоспособност, компютърна грамотност: Работа в мрежова среда под MSOffice /Word, Excel, PowerPoint/, свободно ползвоне на интернет, работа в мрежи.
II. Цел на длъжността:
Изпълнява дейности по правното обслужване, процесуалното представителство, организацията на административно – наказателното производство и развитиeто на човешките ресурси в Община Ловеч. Правно представителство на Община Ловеч пред всички органи на съдебната власт, разработване и съгласуване на проекти на индивидуални административни актове, административно-наказателно производство на общинската администрация. Отговаря за прилагането на законовите и подзаконовите нормативни актове, свързани с дейността на общината. Осигурява задължително становище по законосъобразността на проектите за решения на Общинския съвет по предложение на кмета на общината, становище по законосъобразността на проектите на административните актове на кмета на общината, по сигнали и предложения, становища и писма. Съгласува индивидуални административни актове за законосъобразност. Изготвя проекти на наказателни постановления по съставени актове по наредби на общината. Предлага размера на глобите по съставените актове за извършени нарушения по Наредбите на Общински съвет – Ловеч, ЗОСИ, ЗУТ, ЗОС и други нормативни актове. Съгласува проекти за договори, по които Община Ловеч е страна. Участва в подготовката, организирането и провеждането на конкурси и подбори провеждани в Община Ловеч. Изпълнява и други задачи възложени от ръководството на общината.
III. Срок на трудовия договор – неопределен с шест месеца срок на изпитване.
IV.Основно месечно възнаграждение – 1500 лв.
V. Необходими документи:
- Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
- Автобиография – CV.
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността.
- Удостоверение за придобита юридическа правоспособност.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, образец УП3 или други документи удостоверяващи наличието на професионален опит, необходим за заемане на длъжността - време, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика.
VI. Начин на провеждане на подбора - ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
VII. Място за подаване на документи - в стая 211 или 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 30 април 2024 г. /до 16:30 часа.