Община Ловеч обявява вакантна длъжност Главен експерт „Сгради и съоръжения“ в дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
Главен експерт „Сгради и съоръжения“
На основание 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител, Община Ловеч обявява длъжността Главен експерт „Сгради и съоръжения“ в дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“ за заемане чрез мобилност
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Степен на образование: висше – бакалавър
- Професионална област: технически науки
- Професионално направление: строителство
- Професионален опит: 2 години или
- Ранг: ІV младши;
2. Област на дейност:
Осъществяване на експертни проучвания, оценки, решения, провеждане на процедури и съставяне на документи относно сгради и строителни съоръжения. Изпълнява дейностите по контролиране на изпълнението на поддържането, ремонта и изграждането. Изпълнява дейностите по осигуряване на възлагането и контрола по изпълнението на устройственото планиране и инвестиционното проектиране. Осигурява дейностите по изготвяне на проекти на програми, планове и наредби в областта на изграждането, реконструкцията, ремонта и поддръжката.
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Да отговаря на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител;
- Да отговаря на изискванията на Закона за защита на класифицираната информация.
4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
- Компютърна грамотност: работа с продуктите от пакета MS Office (Еxcel, Word, Outlook), Auto CAD, ГИС софтуер, работа в мрежи.
5. Размер на минималната основна месечна заплата за длъжността - 800 лв.
6. Необходими документи, които следва да представят кандидатите за участие в конкурса:
6.1. Заявление /свободен текст/.
6.2. Копие от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
6.3 Копие от документите удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
6.4 Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;
7. Документите се подават в стая № 211 на Общинска администрация – Ловеч, ул. ”Търговска” № 22, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 13:00 до 16:30 часа в срок от 25.11.2019 г. до 09.12.2019 г. включително. Обявата да се публикува в Информационния портал за мобилност, на сайта на Община Ловеч в интернет www.lovech.bg и на информационното табло във фоайето на сградата на общинската администрация.
8. Подаването на документи за кандидатстване се извършва лично от всеки кандидат.
9. При подаване на документите на кандидатите се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
10. При наличие на повече от един кандидат за заемане на обявената длъжност в Информационния портал за мобилност на служителите в държавната администрация ще се извърши подбор по документи и интервю.
11. Съобщения относно обявената длъжност за заемане чрез мобилност ще бъдат изнесени на информационното табло във фоайето на сградата на общинската администрация и публикувани на сайта на Община Ловеч.