Община Ловеч обявява вакантна длъжност Главен счетоводител на функции „Здравеопазване“ и „Социално осигуряване, подпомагане и грижи“ към отдел „Здравеопазване, социални и младежки дейности и спорт“
Резултати от проведен подбор за длъжността Главен счетоводител на функции „Здравеопазване“ и „Социално осигуряване, подпомагане и грижи“ към отдел „Здравеопазване, социални и младежки дейности и спорт“
След като комисията назначена със заповед № 1228/31.08.2018 г. на кмета на Община Ловеч проведе събеседване с кандидатите и оцени техния професионален опит, мотивация, отговорност, работоспособност, комуникативност и способност за работа в екип
РЕШИ:
І. Класира кандидатите, както следва:
1. Мирослава Цветанова Танова
2. Валентина Кочева Стефанова
ІІ. Трудов договор ще бъде сключен с Мирослава Цветанова Танова.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: …… /п/……………….
/Венцислав Христов/
обявява вакантна длъжност
Главен счетоводител на функции „Здравеопазване“ и
„Социално осигуряване, подпомагане и грижи“
към отдел „Здравеопазване, социални и младежки дейности и спорт“
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование – висше – магистър
2. Професионална област – Икономика
3. Професионален опит – 3 години
4. Допълнителна квалификация: Компютърна грамотност
5. Да познава: Закона за счетоводството, Закон за публичните финанси, Закон за местните данъци и такси, Закон за местното управление и местната администрация, Кодекс за социалното осигуряване, Данъчно законодателство, Кодекс на труда.
II. Цел на длъжността: Организация и контрол на цялостната финансово-счетоводна дейност в отдел „Здравеопазване, социални и младежки дейности и спорт“ при Община Ловеч. Оперативно управление и координация на счетоводния процес във функции „Здравеопазване“ и „Социално осигуряване, подпомагане и грижи“ като второстепенни разпоредители с бюджетни кредити.
III. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.
ІV. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
V. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 17.00 часа на 31.08.2018 г.