Общинска администрация Ловеч / Република България
Translate to English
- + A

Телефон за сигнали:

0884 215 092

Община Ловеч обявява вакантна длъжност Инспектор „Контрол, екология, чистота, обществен ред“ в дейност „Чистота“, звено „Контрол, екология, чистота, обществен ред“

Резултати от проведен подбор за длъжността инспектор „Контрол, екология, чистота и обществен ред“ в дейност „Чистота“, звено „Контрол, екология, чистота, обществен ред“ при Община Ловеч

 

 

 

След като комисията назначена със заповед № З-1565/07.09.2022 г. на кмета на Община Ловеч проведе събеседване с кандидатите и оцени тяхната мотивация, отговорност, работоспособност, комуникативност, способност за работа в екип и професионален опит

 

РЕШИ:

 

 

Да предложи на кмета на Община Ловеч, трудов договор бъде сключен с кандидатката Лидия Красимирова Митева.

 

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:  ……/п/……….

                                                               /Даниел Колев/                                                         

 

 


 

 

 

 

 

 

ОБЩИНА  ЛОВЕЧ

 

обявява вакантна длъжност
Инспектор „Контрол, екология, чистота, обществен ред“ в дейност „Чистота“, звено „Контрол, екология, чистота, обществен ред“ при Община Ловеч

 

 

 

І. Изисквания за длъжността:

1. Образование

– Минимална образователна степен: висше образование, степен професионален бакалавър

2. Професионална област – не се изисква

3. Професионален опит – 1 година.

4. Допълнителни изисквания: компютърна грамотност - работа в мрежова среда с продуктите на MS Windows, архивиращи програми, добро владеене на продуктите от пакета MS Office (Word, Excel, PowerPoint), свободно ползване на интернет.

5. Свидетелство за управление на МПС, категория „В“.

 

II. Цел на длъжността:

Контрол по спазване на санитарно-хигиенното състояние (чистотата), управлението на отпадъците, опазването на околната среда и зелената система на територията на Община Ловеч.  

Извършва контрол по спазването на нормативните актове на Общински съвет-Ловеч, на законовите и подзаконовите нормативни актове, заповедите на кмета на общината, както и на договори, по които страна е Община Ловеч от страна на всички юридически и физически лица по опазване на околната среда. Осъществява контрол на санитарно-хигиенното състояние (чистотата), управлението на отпадъците, опазването на околната среда и Зелената система на територията на Община Ловеч. Осъществява последващ контрол при нарушаване на законите и наредбите, приети от Общински съвет-Ловеч, свързани със санитерно-хигиенното състояние (чистотата), управлението на отпадъците, опазването на околната среда и Зелената система на територията на Община Ловеч, чрез проверки на документи и на място, за което съставя констативни протоколи. Контролира управлението на отпадъците на територията на Община Ловеч. При констатиране на административни нарушения предприема своевременно необходимите законови действия, съставя акт за установяване на административно нарушение при спазване разпоредбите на ЗАНН и наредбите на ОС-Ловеч. Разработва анализи, становища, очети, справки, информации и др. засягащи дейността на сектора. Осъществява контрол по изпълнение на Наредба № 1 за опазване и поддържане на обществения ред, чистотата, общественото имуществои природата на Ловешка община, и по Наредбата за условията и реда  за изхвърляне, събиране, транспортиране, сортиране, претоварване, оползотворяване и обезвреждане на битов, строителни, биоразградими, опасни и масово разпространени отпадъци на територията на общината. Контролира използването на химични вещества и препарати, които се употребяват при зимното почистване, както и при извършването на ремонтни дейности (детски градини, площадки, пейки, пътна маркировки и др.- общинска собственост), по отношение на вредни емисии, изпускани в атмосферния въздух на територията на Община Ловеч. Осъществява и други задачи свързани с изпълнението на длъжността, възложени от ръководството.

 

III. Необходими документи:

1. Заявление до Кмета на Община Ловеч (свободен текст).

2. Автобиография – CV.

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация  и правоспособност, които се изискват за длъжността.

4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, УП3 или други документи.

 

IV. Основно месечно възнаграждение – 710 лв.

 

V. Срок на договора

- 1 година с шест месеца срок на изпитване, с възможност за преназначаване на постоянен трудов договор след изтичане на срока.

 

VI. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.

I. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22  в срок до 16.30 часа на 02.09.2022 г. включително.