Община Ловеч обявява вакантна длъжност Мл. експерт „Сгради и съоръжения“
Резултати от проведен подбор за длъжността младши експерт „Сгради и съоръжения“ в
дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
След като комисията назначена със заповед № З-59/14.01.2021 г. на кмета на Община Ловеч проведе събеседване с явилите се кандидати, и оцени техния професионален опит, мотивация, отговорност, работоспособност, комуникативност и способност за работа в екип реши, че за длъжността младши експерт „Сгради и съоръжения“ в дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“ при Община Ловеч, няма подходящ кандидат.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: /п/
/Даниел Колев/
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност
Мл. експерт „Сгради и съоръжения“
Дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“
І. Минимални изисквания за длъжността:
- Образование – висше, степен професионален бакалавър
- Професионална област – технически науки
- Професионален опит – не се изисква
- Допълнителна квалификация – MS Windows; MSOffice /Word, Excel, Outlook/; Auto CAD, ГИС – Tobell; работа в мрежи
II. Цел на длъжността:
Осъществява и подпомага дейностите по изготвяне на експертни проучвания, оценки, предложения, провеждане на процедури, извършване на услуги и съставяне на документи.
Изпълнение на дейностите по контролиране на поддържането, ремонта и изграждането на инфраструктурни проекти на Община Ловеч, дейностите по осигуряване на възлагането и контрола по изпълнението на устройственото планиране и инвестиционното проектиране, издаване на разрешения за строеж и въвеждане в експлоатация, дейностите по контрол в гаранционните срокове на изпълнени СМР.
Изготвяне на технически задания, количествено-стойностни сметки и технически спецификации за обществени поръчки, технически проучвания и доклади, становища и отговори на писма, искания и сигнали.
Изпълнява дейностите по допускане, одобряване изработването на устройствени планове и изменения на устройствени планове. Изготвя задания за изработване и изпълнява дейностите по осигуряване на възлагането и контрола на изработването на устройствени планове и изменения на устройствени планове.
IІІ. Необходими документи:
- Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
- Автобиография – CV.
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.
ІV. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
V. Документите се подават в стая 211 или 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 15.01.2021 г. /до 16.30 часа/