Община Ловеч обявява вакантна длъжност Младши експерт „Международни, културни и икономически отношения“ в отдел „Връзки с обществеността, международно сътрудничество и протокол“
Резултати от проведен подбор за длъжността младши експерт „Международни, културни и икономически отношения“ в
отдел „Връзки с обществеността, международно сътрудничество и протокол“
След като комисията назначена със заповед № З-1557/08.09.2021 г. на кмета на Община Ловеч проведе събеседване с кандидатите и оцени тяхната мотивация, отговорност, работоспособност, комуникативност, способност за работа в екип и професионален опит
РЕШИ:
Да предложи на кмета на Община Ловеч, трудов договор бъде сключен с кандидатката Даниела Иванова Картишевс.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: ……… /п/……….
/Даниела Цанова/
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование
– Минимална образователна степен: висше професионален бакалавър
2. Професионално направление
– Икономика, Международни икономически отношения, Администрация и управление, Науки за културата, Филологии, Обществени комуникации и други Хуманитарни и Стопански науки.
3. Професионален опит
– Не се изисква.
4. Допълнителни изисквания:
Свободно владеене на два чужди езика, работа в мрежова среда под MS Windows, архивиращи програми, добро владеене на продуктите от пакета MS Office (Excel, Word, Power Point), свободно ползване на интернет.
II. Цел на длъжността:
Подпомага дейността на администрацията по осъществяване на международните културни и икономически отношения, извършва протоколна и преводаческа дейност при поддържане на контактите на ръководството с държавни органи и институции, органи на местното самоуправление, политически и обществени организации, граждани и представители на бизнеса от страната и чужбина. Изпълнява дейности за постигане на публичност и откритост на дейността на общинската администрация. Участва в организацията на брифинги, пресконференции и други медийни изяви на кмета на общината или на други представители на общинската администрация по значими за общината теми, съдейства при провеждането на заседания, срещи, разговори интервюта и други. Организира протоколната дейност, свързана с провеждането на официални мероприятия, на които общината е организатор, домакин или участник. Събира, обработва, анализира и изготвя документи, и изпълнява и други задачи възложени от кмета на общината.
III. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч (свободен текст).
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, УП3 или други документи.
5. Документ (диплома) за ниво на владеене на чужд език.
IV. Основно месечно възнаграждение – 840 лв.
V. Срок на договора
- 1 година с шест месеца срок на изпитване, с възможност за преназначаване на постоянен трудов договор след изтичане на срока.
VI. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
VІI. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 16.30 часа на 20.08.2021 г. включително.