Община Ловеч обявява вакантна длъжност Работник паркинг – 2 бр. работни места В Бюджетна дейност „Организация и контрол на паркирането“
10.09.2024 г.
Резултати от проведен подбор за две сбободни работни места за длъжността „Работник паркинг“ в дейност „Организация и контрол на паркирането“ в Община Ловеч
След като комисията прегледа представените документи от кандидатите, проведе събеседване с тях и оцени тяхната мотивация, комуникативност, отговорност, работоспособност и способност за работа в екип не класира никой от кандидатите за заемане на свободните работни места за длъжността „Работник паркинг“.
РЕШИ:
Не предлага никой за заемане на обявените две свободни работни места на длъжността „Работник паркинг“.
ПРЕДСЕДАТЕЛ
НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ: …………/п/…………..
/Катя Кунева/
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност Работник паркинг – 2 бр. работни места
в Бюджетна дейност „Организация и контрол на паркирането“
І. Минимални изисквания за длъжността:
- Образование – средно
- Професионална област – не се изисква
- Професионален опит – не се изисква
II. Цел на длъжността:
Осъществяване на дейностите по охрана, стопанисване и експлоатация на платените паркинги на територията на Община Ловеч, съгласно действащото законодателство, наредбите и решенията на Общински съвет - Ловеч, и утвърдения от кмета на общината правилник за бюджетната дейност „Организация и контрол на паркирането“. Събира приходите от предоставената услуга срещу издаване на касов бон, съгласно предвиденото в Наредбите приети от Общински съвет - Ловеч за функциите, възложени на дейност „Организация и контрол на паркирането“ в съответствие с действащото законодателство и утвърдените правила за документооборота в Община Ловеч. Ежедневно отчита приходите от експлоатацията на паркингите. Поддържа чистота на паркинга.
III. Срок на трудовия договор – неопределен с шест месеца срок на изпитване.
IV. Основно месечно възнаграждение – 933 лв. и Допълнително месечно възнаграждение за придобит трудов стаж и професионален опит.
V. Необходими документи:
- Заявление до Кмета на Община Ловеч (свободен текст).
- Автобиография – CV.
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността.
- Копие от документи, удостоверяващи професионален опит (при наличие на такъв) – трудова книжка, служебна книжка, образец УП3 или други документи удостоверяващи професионален опит - време, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика.
VI. Начин на провеждане на подбора - ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
VII. Място за подаване на документи - в стая 211 или 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 23 август 2024 г. /до 16.30 часа/.