ОБЩИНА ЛОВЕЧ обявява вакантна длъжност Управител на общинско социално жилище
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност
Управител на общинско социално жилище
- ЦЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА
Осигурява цялостно управление и ръководи предоставянето на обществена услуга „Настаняване на представители на уязвими, малцинствени и социално слаби групи от населението и други в неравностойно положение в общинско социално жилище“ – стопанисване, извършване на цялостен контрол по поддържането на социалното жилище.
- ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
- Образование – висше, степен бакалавър
- Област на висшето образование – социални, стопански и правни науки
- Професионално направление – икономика
- Професионален опит – минимум 1 година по специалността
- Допълнителна квалификация - умения за работа с компютър и с пакет от приложения MS Office
- УМЕНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ
- Способност да планира и изпълнява дейности, свързани с преките задължения
- Организационни способности и умения
- Инициативност и находчивост в процеса на търсене на алтернативи при разрешаване на конкретни проблеми и взимане на адекватни решения
- Умения за работа в екип
- НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ
- Заявление до Кмета на Община Ловеч - /свободен текст/
- Автобиография - CV
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации, които се изискват за длъжността.
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка.
- КРАЕН СРОК И МЯСТО ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
Документите се подават до 07.01.2021 год. в стаи 211 и 212 в сградата на Община Ловеч, ул. „Търговска” № 22, втори етаж, тел. 068/688-283.
Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.