Община Ловеч обявява вакантна длъжност Юрисконсулт в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“
Резултати от подбор за длъжностите
Юрисконсулт в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ и
Старши юрисконсулт в отдел „Разходване на средства и контрол“
в дирекция „Икономическа политика и бюджет“.
Няма одобрени кандидати.
ОБЩИНА ЛОВЕЧ
обявява вакантна длъжност
Юрисконсулт в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“
І. Изисквания за длъжността:
1. Образование – висше-магистър
2. Професионална област – Право
3. Професионален опит – не се изисква
4.Допълнителна квалификация: удостоверение за юридическа правоспособност
5. Компютърна грамотност
II. Цел на длъжността: Подпомагане работата на общинската администрация за правилно прилагане на законовите и подзаконовите нормативни актове, осъществява правното обслужване, процесуалното представителство пред органите на съдебната власт, изработва становища и разработва предложения за решаване на правни проблеми, свързани с функционирането на администрацията.
III. Необходими документи:
1. Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
2. Автобиография – CV.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.
ІV. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.
V. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22 в срок до 16.30 часа на 09.08.2019 г.