Общинска администрация Ловеч / Република България
Translate to English
- + A

Телефон за сигнали:

0884 215 092

Община Ловеч обявява вакантна длъжност Юрисконсулт в Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“

15.05.2024 г.

 

Резултати от проведен подбор за длъжността „Юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване

 

 

Съгласно Протокол от 09.05.2024 г. от проведен подбор чрез събеседване с кандидатите за длъжността „Юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“, комисията назначена със Заповед № З-674/02.05.2024 г. и изменена със Заповед № З-700/09.05.2024 г. на Кмета на Община Ловеч, след като разгледа представените документи, отнасящи се до притежаваното образование и професионален опит от кандидата, оцени неговите познания, свързани с нормативното законодателство, неговата мотивация, желание за развитие, комуникативност, отговорност, работоспособност и способност за работа в екип  

 

РЕШИ:

 

Трудов договор за длъжността „Юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ да се сключи с кандидата  Тони Тодоров Тодоров със заявление вх. № 080/19.04.2024 г.

       

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:    ………/п/..……….

                                                                /Стилияна Калинова/                                                         

 

 


 

 

 

 

 

 

ОБЩИНА  ЛОВЕЧ

обявява вакантна длъжност Юрисконсулт

В Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“

 

 

І. Минимални изисквания за длъжността:

  1. Образование – висше, степен магистър
  2. Професионална област – социални, стопански и правни науки
  3. Професионално направление - право
  4. Професионален опит – не се изисква
  5. Допълнителна квалификация – юридическа правоспособност, компютърна грамотност: Работа в мрежова среда под MSOffice /Word, Excel, PowerPoint/, свободно ползвоне на интернет, работа в мрежи.

II. Цел на длъжността:

Подпомага работата на общинската администрация за правилно прилагане на законовите и подзаконовите нормативни актове, осъществява правното обслужване, процесуалното представителство пред органите на съдебната власт, изработва становеща и разработва предложения за решаване на правни проблем, свързани с функционирането на администрацията Осигурява процесуално представителство на Община Ловеч пред всички органи на съдебната власт. Разработване и съгласуване на проекти на административни актове, договори, споразумение и други. Оказване на правна помощ на структурните звена на общинската администрация, бюджетните дейности, кметовете на кметства и кметските наместници. Отговаря за прилагането на законовите и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на общината. Изготвя становища по законосъобразността на проектите на административните актове на кмета на общината, по сигнали и предложения, становища и писма. Участва в конкурси, търгове, комисии и процедури провеждани от общината. Отговаря за входящата и изходящата кореспонденция по съдебните дела и жалби. Съгласува за законосъобразност договорите и заповедите, свързани с възникване, изменение и прекратяване на служебните и трудови правоотношения, дисциплинарни наказания и търсене на имуществена отговорност. Съдейства  и осигурява с правни средства своевременото събиране на вземанията на общината. Изпълнява и други задачи възложени му от кмета, секретаря и ръководството на общината.

III. Срок на трудовия договор – неопределен с шест месеца срок на изпитване.

IV.Основно месечно възнаграждение1400 лв.

V. Необходими документи:

  1. Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.
  2. Автобиография – CV.
  3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността.
  4. Удостоверение за придобита юридическа правоспособност.
  5. Копие от документи, удостоверяващи професионален опит (при наличие на такъв) – трудова книжка, служебна книжка, образец УП3 или други документи удостоверяващи професионален опит - време, през което служителят е извършвал дейност в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика.

VI. Начин на провеждане на подбора - ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.

VII. Място за подаване на документи - в стая 211 или 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22  в срок до 30 април 2024 г. /до 16.30 часа.