Общинска администрация Ловеч / Република България
Translate to English
- + A

Телефон за сигнали:

0884 215 092

Община Ловеч обявява вакантни длъжности Мл. експерт „Превантивно-информационен център“ и Ст. експерт „Превантивно-информационен център“ в Общински съвет за наркотични вещества и Превантивно-информационен център за борба с наркотичните вещества

22.05.2024 г.

 

Резултати от проведен подбор на 17.05.2024 г.

за длъжностите Младши експерт „Превантивно-информационен център“ и Старши експерт „Превантивно-информационен център“

 

 

1. Трудов договр за заемане на длъжността Младши експерт „Превантивно-информационен център“ ще бъде сключен с:

Ивалена Чавдарова Стоянова

 

2.Трудов договор за заемане на длъжността Старши експерт „Превантивно-информационен център“ ще бъде сключен с:

Ирина Костова Еманоилова

 


 

 

 

 

 

ОБЩИНА  ЛОВЕЧ

обявява вакантни длъжности

Младши експерт „Превантивно-информационен център“ и Старши експерт „Превантивно-информационен център“ в Общински съвет за наркотични вещества и Превантивно-информационен център за борба с наркотичните вещества

 

 

І. Изисквания за длъжността:

1. Образование – висше – бакалавър

2. Професионална област – Педагогически науки, Хуманитарни науки, Социални и стопански науки и Здравни грижи

3. Професионален опит:

  • За Младши експерт „Превантивно-информационен център“ - не се изисква
  • за Старши експерт „Превантивно-информационен център“ - 1 година

4. Допълнителна квалификация: Компютърна грамотност – свободно боравене с Windows, Word, Excel, Internet, PowerPoint

II. Цел на длъжността: Превантивни дейности и инициативи във връзка със зависимостите на общинско и областно ниво. Организационни връзки и контакти с институции, имащи отношение към проблема наркомании.

III. Необходими документи:

1. Заявление до Кмета на Община Ловеч /свободен текст/.

2. Автобиография – CV.

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация  и правоспособност, които се изискват за длъжността.

4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка.

ІV. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.

V. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22  в срок до 16.30 часа на 14.05.2024 г.