Общинска администрация Ловеч / Република България
Translate to English
- + A

Телефон за сигнали:

0884 215 092

Община Ловеч обявява вакантна длъжност Мл. експерт „Местни приходи“ в дирекция „Местни приходи“

12.01.2024 г.

 

 

Резултати от проведен подбор за длъжността мл. експерт „Местни приходи“ в дирекция „Местни приходи

 

 

След като комисията прегледа представените документи отнасящи се до притежаваното образование и професионален опит от кандидатите, проведе събеседване и оцени тяхната мотивация, комуникативност, отговорност, работоспособност и способност за работа в екип

 

РЕШИ:

 

1. Класира кандидатката:

1.1 Михаела Тодорова Митева

2. Комисията предлага на кмета на Община Ловеч да бъде сключен трудов договор с Михаела Тодорова Митева.

 

 

        

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ

НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:  …………/п/………….

                                                                 /Цветелин Винчев/            

 

 


 

 

 

 

 

 

ОБЩИНА  ЛОВЕЧ

обявява вакантна длъжност

 

Мл. експерт „Местни приходи“

в дирекция „Местни приходи“

 

 

І. Изисквания за длъжността:

1. Образование – висше, степен професионален бакалавър

2. Професионална област: Социални, стопански и правни науки

3. Професионално направление – икономика

3. Професионален опит – не се изисква.

4. Допълнителна квалификация: компютърна грамотност.

II. Цел на длъжността: Организация, координация и контрол на финансово-счетоводна дейност, съобразно нормативните изисквания:

1. Своевременно и в срок осчетоводява приходите по данъчни декларации, данъчните актове и наказателни постановления с цел поддържане на актуална данъчна сметка на данъчно задължените лица.

2. Приема, проверява и осчетоводява ежедневно постъпилете приходи с платежни документи по данъчно задължени лица и по вид данък и такса.

3. Поддържа в актуално състояние данъчните сметки на данъчнозадължените лица.

4. Изпълнява и други задачи отразени в длъжностната характеристика за длъжността.

III. Необходими документи:

1. Заявление до Кмета на Община Ловеч (свободен текст).

2. Автобиография – CV.

3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация  и правоспособност, които се изискват за длъжността.

4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, УП3 или други документи.

IV. Основно месечно възнаграждение – 1442 лв.

V. Срок на договора

- Постоянен с шест месеца срок на изпитване.

VI. Подборът ще се извърши по документи и събеседване с кандидатите за длъжността.

I. Документите се подават в стаи 211 и 212 на Общинска администрация – гр. Ловеч, ул. „Търговска” 22  в срок до 16:30 часа на 08.01.2024 г. включително.