Заместник-кметове
ЗАМЕСТНИК-КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОВЕЧ
по общинска собственост, икономическа политика, финанси и местни приходи
Име и фамилия: Цветелин Винчев
Телефон: 068 / 688 234
e-mail: ts.vinchev@lovech.bg
Стая: 208
Приемен ден:
четвъртък от 8:30 до 11:30 часа
предварително записване на тел. 068 / 688 233
Биография
Цветелин Винчев е роден през 1984 г. в град Ловеч. Средното си образование завършва в СУ "Св. Климент Охридски", гр. Ловеч.
Магистър е по икономика със специалност „Вътрешен одит“ от Стопанската академия в Свищов. Има допълнителна специализация по финансово разузнаване. Сертифициран одитор е за вътрешен одит в публичния сектор. Работил е в банковия сектор и в държавна одитна агенция.
Женен, с едно дете.
ФУНКЦИИ И ПРАВОМОЩИЯ
Заместник-кметът по общинска собственост, икономическа политика, финанси и местни приходи отговаря за работата на общинската администрация и осъществяване на ръководство и контрол, като:
- Организира провеждането на политиките на Община Ловеч в областта на икономическите дейности, общинската собственост, земеделието и горите, местните данъци и такси.
- Организира процеса на разработване на проекти на стратегии, програми, планове и наредби, свързани с направлението, за което отговаря.
- Отговаря за дейността на дирекция „Местни приходи”, дирекция „Икономическа политика и бюджет”, отдел „Счетоводен”, Общинска горска структура, дейност Зоопарк и ОЦПБК и звената, осъществяващи икономически дейности.
- Ръководи работата на комисии и съвети по компетентност, след писмена заповед на кмета на общината или решение на общинския съвет.
- Подписва административни актове за настаняване на наематели в общински жилища, прекратяване на наемни отношения и освобождаване на общински жилища.
- Подписва справките за транспортни разходи на военноинвалиди, ученици, участници в отечествената война и др.
- добрява финансови документи за извършване на разходи от служителите и структурните звена, за които отговаря и други, за които изрично е оправомощен със заповед на кмета на общината.
- Съгласува техническите задания и количествено-стойностните сметки за инициирането на обществени поръчки на звената, за които отговаря и контролира цялостното изпълнение на съответните сключени договори.
- Съгласува процедури за провеждане на търгове и конкурси, свързани с общинската собственост.
- Подписва заповедите за откриване на процедура по категоризиране, за определяне, отказване, понижаване, спиране на действието, прекратяване и промяна на категория на туристически обекти на територията на Община Ловеч, както и удостоверенията за утвърдена категория по реда на Закона за туризма поднормативните актове.
- Подписва заповеди за разрешаване ползването на платен годишен отпуск от служителите в структурните звена, за които пряко отговаря.
- Подписва писма, уведомления, удостоверения, справки и отговори на молби, жалби, сигнали и предложения на граждани и юридически лица, когато те не са индивидуални административни актове по смисъла на чл. 21 от АПК и тези, които са му възложени с решение на Общински съвет.
- Ръководи дейността на Междинното звено по Процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”.
ЗАМЕСТНИК-КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОВЕЧ
по строителство, архитектура, градоустройство и екология
Име и фамилия:
Телефон: 068 / 688 245
e-mail:
Стая: 216
Приемен ден:
сряда от 8:30 до 11:30 часа
предварително записване на тел. 068 / 688 245
ФУНКЦИИ И ПРАВОМОЩИЯ
Заместник-кметът по строителство, архитектура, градоустройство и екология отговаря за работата на общинската администрация и осъществяване на ръководство и контрол, като:
- Организира провеждането на политиките на Община Ловеч в областта на благоустройството, инфраструктурата, устройство на територията, инвестиционното проектиране и строителството, енергийната ефективност и възобновяемите енергийни източници, околната среда и водите.
- Организира процеса на разработване на проекти на стратегии, програми, планове и наредби, свързани с направлението, за което отговаря.
- Отговаря за дейността на Дирекция „Техническа инфраструктура и околна среда“, Дирекция „Устройство на територията”, БД „Комунални дейности”, БД „Чистота“ и други, възложени със заповед на кмета.
- Ръководи работата на комисии и съвети по компетентност, след писмена заповед на кмета на общината или решение на общинския съвет.
- Полага първи подпис върху всички документи, свързани с поемане на задължения и извършване на разходи от БД „Комунални дейности”.
- Полага първи подпис върху всички документи, свързани с поемане на задължения и извършване на разходи в Община Ловеч, при отсъствие на кмета на общината, ако изрично е оправомощен за това.
- Одобрява финансови документи за извършване на разходи от служителите в звената и функциите, за които отговаря.
- Съгласува техническите задания и количествено-стойностните сметки за инициирането на обществени поръчки на звената, за които отговаря и контролира цялостното изпълнение на съответните сключени договори.
- Утвърждава протоколите на Общинския експертен съвет по устройство на територията /ОЕСУТ/.
- Подписва заповеди за разрешаване ползването на платен годишен отпуск от служителите в структурните звена и функции, за които пряко отговаря.
- Подписва заповеди за допускане изработване на ПУП-ПРЗ в обхват до един квартал по чл. 124 а, ал. 2 от ЗУТ, както и заповеди за одобрение на Подробни устройствени планове /ПУП/ по чл. 129, ал.2 от ЗУТ.
- Утвърждава със заповед изготвените, съгласно изискванията на чл. 36, ал. 2 от ЗСПЗЗ оценки на предоставените за ползване земеделски земи.
- Подписва писма, уведомления, удостоверения, справки и отговори на молби, жалби, сигнали и предложения на граждани и юридически лица, когато те не са индивидуални административни актове по смисъла на чл. 21 от АПК и тези които са му възложени със заповед на кмета или с решение на Общински съвет.
ЗАМЕСТНИК-КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОВЕЧ
по образование, култура, туризъм, здравеопазване и социални дейности
Име и фамилия: д-р Алдин Начков
Телефон: 068 / 603 202
е-mail: a.nachkov@lovech.bg
Стая: 216
Приемен ден:
сряда от 8:30 до 11:30 часа
предварително записване на тел. 068 / 603 202
Биография
Д-р Алдин Начков е роден през 1981 г. в Ловеч. Завършил е Медицински университет - Плевен, нефролог, преди това Природо-математическата гимназия в Ловеч.
Има допълнителна квалификация по здравен мениджмънт.
Професионалният му път започва като ординатор в отделението по хемодиализа в МБАЛ „Проф. д-р Параскев Стоянов“ - Ловеч, после става началник на отделението (2021 – 2022). Управител на Медицински център – Ловеч (2022). Заместник изпълнителен директор и изпълнителен директор на МБАЛ „Проф. д-р Параскев Стоянов“ (2022 – 2023).
ФУНКЦИИ И ПРАВОМОЩИЯ
Заместник-кметът по образование, култура, туризъм, здравеопазване и социални дейности са отговорност за работата на общинската администрация и осъществяване на ръководство и контрол, като:
- Организира провеждането на политиките на Община Ловеч в областта на образованието, културата, младежките дейности, спорта, туризма, здравеопазването и социалните дейности.
- Организира процеса на разработване на проекти на стратегии, програми, планове и наредби, свързани с направлението, за което отговаря.
- Отговаря за дейността на Дирекция „Образование, здравеопазване, култура и туризъм” и функции „Почивно дело, култура, религиозни дейности“, „Здравеопазване“, „Образование“, „Социално осигуряване, подпомагане и грижи“ и други дейности в рамките на своята компетентност, съгласно заповед на кмета на общината.
- Ръководи работата на комисии и съвети по компетентност, след писмена заповед на кмета на общината или решение на общинския съвет.
- Полага първи подпис върху всички документи, свързани с поемане на задължения и извършване на разходи в Община Ловеч, при отсъствие на кмета на общината, ако изрично е оправомощен за това.
- Одобрява финансови документи за извършване на разходи от служителите в звената и функциите, за които отговаря, съгласно заповед на кмета на общината.
- Съгласува техническите задания и количествено-стойностните сметки за инициирането на обществени поръчки на звената, за които отговаря и контролира цялостното изпълнение на съответните сключени договори.
- Подписва заповеди за разрешаване ползването на платен годишен отпуск от служителите в структурните звена и функции, за които пряко отговаря.
- Подписва писма, уведомления, удостоверения, справки и отговори на молби, жалби, сигнали и предложения на граждани и юридически лица, които не са индивидуални административни актове по смисъла на чл. 21 от АПК и тези които са му възложени с решение на Общински съвет.