ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪНШНИ ЧЛЕНОВЕ НА ОДИТНИЯ КОМИТЕТ
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Ловеч, на основание чл. 5 от Наредбата за процедурата за определяне на
състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор
и Заповед № З-380/01.03.2023 г. на кмета на Община Ловеч
Обявява Процедура за определяне на двама външни членове
на Одитния комитет в Община Ловеч
1. Описание на задълженията на външен член на одитния комитет: Участва в заседанията на одитния комитет при изпълнение на правомощията на комитета по чл. 18, ал. 5 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор; изпълнява всички задължения на член на одитен комитет, подробно разписани в Наредбата за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор, приета с ПМС № 24/26.01.2017 г., обн. ДВ, бр. 11/31.01.2017 г., изм. и доп. ДВ, бр. 88/13.10.2020 г.). Членовете на одитния комитет получават възнаграждение за участие в заседанията на одитния комитет съгласно чл. 18, ал. 9 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор. Одитният комитет е с мандат три години.
Заседанията на одитния комитет ще се провеждат в административната сграда на Община Ловеч, гр. Ловеч, ул. „Търговска“ № 22.
2. Минимални и специфични изисквания към кандидатите за членове на одитния комитет, предвидени в чл. 18, ал. 1 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор:
2.1. Да имат придобита образователно-квалификационна степен „магистър”;
2.2. Да имат най-малко 5 години стаж в областта на управлението и контрола, вътрешния или външния одит;
2.3. Да не участват в друг одитен комитет, изграден по реда на Закона за вътрешния одит в публичния сектор, включително в организация по чл. 18, ал. 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор (обстоятелството следва да се декларира при встъпване в длъжност с декларация по образец Приложение № 4 към чл. 16, ал. 6 от Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор).
3. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в подбора:
3.1. Писмено заявление, изготвено съгласно Приложение № 1 към чл. 6 от Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор;
3.2. Подробна професионална автобиография;
3.3. Копия от документи, доказващи придобита образователно-квалификационна степен "магистър";
3.4. Копия от документи, удостоверяващи наличието на професионален опит по чл. 18, ал. 1, т. 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.
3.5. Други документи, удостоверяващи допълнителна квалификация и придобити сертификати в областта на управлението и контрола, вътрешния или външния одит – по преценка на кандидата.
4. Срок за подаване на документите: от 2.03.2023 до 17.03.2023 г.
5. Място за подаване на документите: Документите за участие в процедурата следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в сградата на Община Ловеч, ул. „Търговска“ № 22, „Център за административно обслужване” всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа.
Документите за участие може да се подават и по електронен път чрез ССЕВ или на е-mail: [email protected] , като в този случай заявлението за участие и всички придружаващи го документи следва да бъдат подписани от кандидата с квалифициран електронен подпис.
6. Начин на провеждане на процедурата за подбор:
6.1. Преглед на представените документи от кандидатите.
Комисията заседава, като до участие в подбора ще се допускат кандидати, които са представили всички документи в определения срок и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на позицията.
Срок: 20.03.2023 г.
6.2. Решението на комисията относно допускането до подбора се оформя в протокол. В него се съдържа информация за допуснати, недопуснати кандидати и основанията за недопускането им и дата, час и място на провеждане на интервю. Същият ще бъде публикуван на интернет страницата на Община Ловеч www.lovech.bg, Раздел „Кариери“ и обявен на информационното табло в ЦАО в сградата на Община Ловеч на адрес: гр. Ловеч, ул. „Търговска“ № 22. На допуснатите до интервю кандидати, ще бъдат изпратени покани за явяване на интервю, указващи часа, датата и мястото на провеждането му. С оглед оперативност поканите ще бъдат изпратени и на обявените e-mail адреси от кандидатите.
Срок: 22.03.2023 г.
6.3. Провеждане на интервю с допуснатите кандидати.
Провежда се интервю с допуснатите по документи кандидати, на което те излагат своето виждане за работата на одитния комитет. Кандидатите ще бъдат оценявани на база общото им представяне и класирани по низходящ ред като по всеки въпрос по чл. 9, т. 1, 2, 3 и 4 от Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор, кандидатите могат да получат от 1 до 6 точки, в зависимост от представянето, като максималният брой точки може да бъде 24.
Срок: 29.03.2023 г.
6.4. Комисията изготвя протокол по образец Приложение № 3 от Наредба за процедурата за определяне на състава и дейността на одитните комитети в организациите от публичния сектор. Протоколът с информация за допуснатите кандидати и неявилите се кандидати се публикува на интернет страницата на Община Ловеч www.lovech.bg, Раздел „Кариери“ и се обявява на информационното табло в ЦАО в сградата на Община Ловеч на адрес: гр. Ловеч, ул. „Търговска“ № 22. Информация се изпраща до всички допуснати до участие кандидати.
6.5. Комисията уведомява кмета на общината, като предоставя протокола с класирането и предлага да бъдат изпратени писмени покани до класирането.
Срок: 31.03.2023 г.
6.6. Комисията изпраща писмени покани до класираните.
Срок: 05.04.2023 г.
6.7. Срокът за потвърждение или отказ е 7-дневен от получаване на поканата от съответния кандидат. При отказ, покана се изпраща до следващия класиран при същите условия и ред. След получаване на необходимия брой потвърждения, комисията изготвя и предоставя на кмета на общината протокол.
Срок: 19.04.2023 г.“
КОРНЕЛИЯ МАРИНОВА (П)
Кмет на Община Ловеч